Terug naar overzicht
Ik weet niet waar je woont, maar Ikea Nederland verkopen ze de schilderezeltjes wel nog. Ze kosten wel het dubbele van wat ze in België kostten, nl. 2 euro. Wij hebben het uiteindelijk niet gedaan omdat we onze tafels niet wouden overladen.Succes.
hey,Wij hebben de onze in de AVA gekocht.....Grtjes Marjan
Wanneer heb je ze nodig? Wij hebben er gekocht in Ikea. Zijn daar ook speciaal voor rond gereden maar na de trouw hebben we ze niet meer nodig.
Ik heb er nog gezien in Ikea maar in frankrijk.
Beste bruidjes,Ben ook bezig aan de laatste voorbereidingen en zie hier net een passend idee voor de tafelaanduiding. We zijn beiden schilders en had voor de tafelnamen verfkleuren in gedachten. Mochten die dan nog op een schildersezeltje op tafel kunnen uitgestald staan is het plaatje compleet. Graag jullie hulp hierbij bij wie ik terecht kan voor deze te huren of te kopen. Zocht die al op Ikea maar vond deze niet. Ben uit de buurt van Tielt (west-vlaanderen) en binnen 30 dagen is het onze grote dag.Dank jullie van harte!GroetjesSofie Lafaut
Dag bruidjesNet vergeten melden dat ik er een goeie 30 zou kunnen gebruiken;DankSofie Lafaut