Terug naar overzicht
Dag nele,wij hebben dit gedaan met rent a priest.iedereen was er vol lof over, we hadden ook nog een zangeres die de viering compleet maakte.zeer goede voorgbereiding, 4 uurtjes.op voorhand krijg je ook al een heleboel vragen waar je moet over nadenken.GroetjesmariekeIk zou wel zeker op tijd contact opnemen.zie website rent a priest
P.S. op die manier kies je echt voor een persoonlijke op maat viering, ik ben zeer tevreden dat we een alternatieve viering gehad hebben, die trouwens in de tuin van de feestzaal kon doorgaan! super!
Dag Marieke,Hoe heb je dit aangepakt in de tuin?We gaan dit ook doen inde tuin maar we weten niet hoe we dit beste doen qua opstelling enzo.GroetjesNele
hey, Rent a priestAnn Vanderlinden - Het moment : zie websitehet UVVwij doen onze viering met het uvv. gratis. enkele kennismakingsgesprekken en een echte opvolging. we zijn nu reeds 3 x voor enkele uren afgesproken. volgende week komen we nog eens samen. ook contacten gehad met ann verlinden. kennismakingsgesprek van 1.30 uur. dienstverlening op maat. prijs volgens haar input. hoe meer je zelf in elkaar steekt, hoe goedkoper.REnt a priest: ook contact gehad, telefonisch, met norbert bethune. dacht 250 euro.viel me echt tegen... hij wilde niet veel uitleg geven. was onze trouwdatum in zijn agenda vergeten schrijven, zodoende dat hij toen ik hem de week na ons telefoongesprek contacteerde, totaal uit de lucht viel. in september heb ik hem gecontacteerd, maar het eerste gesprek kon pas in januari. toen ik hem vroeg of wij niet eens bij hem langs konden gaan voor meer uitleg en de werking, omdat ik niet wil samenwerken wanneer het niet klikt, was hij heel bot en totaal niet vriendelijk.Hij wilde dit ook niet doen. Toen ik hem vroeg naar de kostprijs zei hij dat ik maar op de website moest kijken.Totaal onvriendelijke mens.Heb onlangs een koppel leren kennen die de geboorteviering van hun kindje bij hem gedaan hebben en ze hadden de indruk dat hij dronken was tijdens de viering. Ook onze chauffeur van onze trouwwagens heeft reeds enkele vieringen meegemaakt met hem en hij zegt dat Norbert juist voor de trouw arriveert en nadien direct weg is. Ik zou dan toch voor de meer persoonlijke aanpak willen gaan. enfin, misschien stamp ik nu mensen tegen hun schenen en tis niet dat ik iets tegen die mens heb, maar vond zulke dingen niet kunnen. Nadien hebben we contact genomen met het uvv en alles verloopt zeer vlot. groetjes ellen
Wij deden onze viering mer "de goede herder" van Dendermonde. Heel leuk, mooi en vooral op een heel fijne manier gebracht door die mensen. Ik zou het zo overdoen!. Deze organisatie heeft een website, neem eens contact met hen op, het loont de moeite!Patricia