TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
22-7-2006
|
7-9-2005 18:06:17
Hey Elke, wij trouwen op 22 juli 2006, dus dat is niet zoveel later. We hebben al de kerk, muziek voor in de kerk, fotograaf, vervoer, een feestzaal en de dj. Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen en waar trouwen jullie?
Groetjes Mieke
|
|
Elke
8-7-2006
|
7-9-2005 18:13:55
Dag Mieke,
Wij hebben eigenlijk alleen nog maar onze feestzaal vastgelegd en onze getuigen gekozen. Ik heb wel al ettelijke lijstjes met ideëen.
groetjes,
Elke
|
|
Nancy
15-7-2006
|
7-9-2005 19:25:09
Hoi Elke Wij trouwen op 15/07/2006. Wij zijn verloofd sinds 15/07/2005 en zijn toen onmiddellijk begonnen met een heleboel regelingen. We hebben tot nu toe de feestzaal, de gemeente (uur vastgelegd), Kerk (uur gereserveerd, nog in de loop van deze maand gaan bevestigen), ceremoniewagen en -meester (maar dat is dezelfde persoon die beide diensten aanbood), videoman, DJ en getuigen. Alleen voor een fotograaf zijn we nog aan het rondkijken. We hebben dit alles kunnen vastleggen op anderhalve maand tijd zonder veel problemen. We waren immers tijdig gestart en zo hadden we nooit problemen met de reservatie van hetgene wij wilden en hadden we in bepaalde gevallen zelfs nog volop keuze qua uren en zo. We hebben daar ook bewust voor gekozen, vermits we ook aan gaan bouwen en nu in het najaar dat ook allemaal moeten regelen, zodat de bouw tegen februari van start kan gaan. Vanaf januari kijken we dan weer verder voor onze trouwkledij, suitekledij, uitnodigen, menu (kan pas in maart),samenstelling misboekje, ringen, enz. Maar je bent zeker tijdig bezig hoor, je moet je daar niet ongerust over maken. Er zijn nog heel wat "diensten" beschikbaar als je voor eind dit jaar het nodige kan vastleggen. Succes. Groetjes nancy
|
|
Wendy
8-7-2006
|
7-9-2005 20:37:45
Hey Elke, Wij trouwen ook op 8 juli 2006. We hebben het gemeentehuis en de kerk al vastgelegd, ook de feestzaal en de dj liggen al vast en zijn nog ijverig op zoek naar een fotograaf (die betaalbaar is!!!!) en het vervoer is reeds geregeld. Ook wij zijn volop aan het verbouwen en dat slorpt nu het meeste van onze tijd op. Maar van zodra we in ons huisje kunnen, gaan we echt werk maken van de rest. Waar trouwen julie? Groetjes Wendy
|
|
Sofie
22-7-2006
|
8-9-2005 12:15:24
Dag Elke,
Wij trouwen op 15 juli 2006 en dit staat al vast: feestzaal + dj(van de feestzaal zelf), kerk (nog niet het gemeentehuis, kan pas 6 maand op voorhand) vervoer,fotograaf, live muziek mis, visagiste. En den 24sten september mag ik trouwkleren gaan passen, spannend!!! En volgende week ga ik mijn misboekje beginnen samenstellen, enkel de teksten. Maar daarvoor heb je eigenlijk nog heel veel tijd hoor. Kwestie van alles op tijd klaar te hebben dat ik dit zo vroeg al doe. Ik ga volgende week ook iets samenstellen voor op het feest (animatie). Zo hopelijk heb je er iets aan.
groetjes Sofie
|
|
Sofie
22-7-2006
|
8-9-2005 12:31:02
Nog wat vergeten, onze getuigen zijn ook al gekozen en in januari gaan we naar de dansschool! Kwestie van in form te zijn tegen dan!
groetjes sofie
|
|
Elke
8-7-2006
|
8-9-2005 20:53:36
Wij trouwen in Bertem voor de wet, de kerk van Leefdaal en in de feestzaal Bertembos in Bertem.
Elke
|
|
kristel
8-7-2006
|
13-9-2005 21:31:24
Hey wij gaan ook op die dag trouwen. de zaal is al gekozen. de gemeente is al geregeld, de kerk weet er ook van. We hebben al de fotograaf. De bruidskinderen zijn ook al op de hoogte gebracht. Nu ben ik aan het uitkijken voor een tof trouwkleed. DJ is ook al gekozen.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|