Terug naar overzicht
Hey Dorien,Wanneer zouden jullie juist willen gaan?Want momenteel loopt er een actie bij Best tours waarbij je een korting geniet van tot 140 euro per nacht in hotel Diva resort (kamer met ontbijt/half pension)Dit is voor vertrekken tot eind september.Je hebt er ook mooie all inclusive hotels hoor, en als je wil, er is ook een rechtstreekse vlucht vanuit Dusseldorf naar Male.GroetjesCindytravelangelke@yahoo.com13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hey, Wij hebben ook voor een exotische reis gekozen en trekken eerst 10 dagen met een privé chauffeur door Sri Lanka (Ongeveer 1800euro per persoon via sritours.be)en daarna een weekje uitrusten op de Malediven (Meeru Island geboekt bij Pegase)Sowieso denk ik dat je op de Malediven nooit fout zit voor een huwelijksreis. Kan niet anders zijn dan puur genieten. Veel succes nog.
Hey De Malediven zijn een echte aanrader! Wij hebben er al 2 eilandjes gedaan en is er echt super (zeker als duiker of ook als je graag snorkelt) De eilandjes Kuramathi en Royal Island zijn echte aanraders! Mocht ik kunnen, zou ik dit jaar weer een nieuw eilandje daar willen gaan verkennen... Vele groetjes Ellen