Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Malediven?

31-5-2009 9:10:31
Hallo bruidsjes en bruidegommen ins spe!

Wij zijn zo de verschillende landen aan het vergelijken voor onze huwelijksreis.

We willen er deze keer echt een exotische reis van maken.
Niet spanje of turkije en dergelijke...
Nu had ik al verschillende websites afgeschuimd ivm de Malediven.
Ziet er me heerlijk uit!

Heeft iemand van jullie tips?
Of eenraders qua hotel?

Alvast bedankt , Dorien

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 601

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik31-5-2009 12:59:14

Hey Dorien,

Wanneer zouden jullie juist willen gaan?
Want momenteel loopt er een actie bij Best tours waarbij je een korting geniet van tot 140 euro per nacht in hotel Diva resort (kamer met ontbijt/half pension)
Dit is voor vertrekken tot eind september.

Je hebt er ook mooie all inclusive hotels hoor, en als je wil, er is ook een rechtstreekse vlucht vanuit Dusseldorf naar Male.

Groetjes
Cindy
travelangelke@yahoo.com
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Vicky
5-9-2009
 Meld misbruik1-6-2009 14:55:52

Hey,

Wij hebben ook voor een exotische reis gekozen en trekken eerst 10 dagen met een privé chauffeur door Sri Lanka (Ongeveer 1800euro per persoon via sritours.be)en daarna een weekje uitrusten op de Malediven (Meeru Island geboekt bij Pegase)
Sowieso denk ik dat je op de Malediven nooit fout zit voor een huwelijksreis. Kan niet anders zijn dan puur genieten.
Veel succes nog.

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik1-6-2009 16:48:55

Hey

De Malediven zijn een echte aanrader!
Wij hebben er al 2 eilandjes gedaan en is er echt super (zeker als duiker of ook als je graag snorkelt) De eilandjes Kuramathi en Royal Island zijn echte aanraders! Mocht ik kunnen, zou ik dit jaar weer een nieuw eilandje daar willen gaan verkennen...

Vele groetjes

Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums