Terug naar overzicht
hey,Je feest geven in een feestzaal is dikwijls budgetvriendelijker dan wanneer je een feest geeft op een locatie met alles erop en eraan.Ik heb me ook geïnformeerd voor Kasteel Sanderling maar aangezien dit in mei 2010 al volledig volzet is, is dit afgesprongen.Wel heel vriendelijke dame!
Heywij zijn er 1,5 jaar geleden ook gaan informeren en toen vielen de prijzen wel mee. Als ik me goed herinner zat je aan een 90 euro per persoon. Wat ons heeft tegengehouden is de kleine dansvloer en het feit dat ze met micro's werken om te communiceren met de keuken. Vonden we er nogal over... Uiteindelijk is het maar goed dat wij hen niet gekozen hebben, want onze genodigden zouden er nooit in gekunnen hebben ;-). Het is wel waar wat Kathleen zegt, een feestzaal komt meestal veel goedkoper uit dan wanneer je een zaal nog zelf volledig moet inrichten. Je hebt ook minder stress. Neem vooral een zaal waar je je goed voelt!!GroetjesKarolien.
Hey,Kasteel Sanderling ligt gemiddeld duurder dan andere zalen !Wij vonden het ook niet zo gezellig. Kleine dansvloer en 1 grote zaal (verlichting totaal niet gezellig)Pas ook op voor supplementen !! Ze rekenen de zaal aan als je niet aan een concreet aantal personen komt.
Hallo,wij hebben ook getwijfeld tussen het fabriekspand en kasteel sanderling. Het was erg moeilijk om ze te vergelijken omdat ze een totaal anders concept hebben. We dachten eerst de industriele toer op te gaan en dan was het fabriekspand ideaal. Maar na nog wat zoekwerk zagen we kasteel Sanderling en we zijn dan toch gezwicht voor deze romantische plaatst. Wij vonden dit ideaal, mooi gebouw, niet te groot, ... De echte dansvloer(parket)is inderdaad vrij klein, maar naast die parket heb je nog genoeg plaats om ook te dansen. De prijs ligt ongeveer rond de 95€/pers, maar dat is natuurlijk afhankelijk van welke formule je wilt.In principe vragen ze 'huurgeld' als je met minder dan 100 personen bent, maar hier valt over te praten. Het zijn echt heel vriendelijke mensen.Je moet maar eens langsgaan en het daar zelf bekijken, hun ontvangst bij zo'n afspraak is ook heel goed!Veel succes met je keuze!