Terug naar overzicht
Hof ter Venne is wel populair: die hebben ook 2 zalen.Feestzaal Berkenhof in Molenstede.In Pellenberg Kastanjehof.Dat zijn degenen die bij prijs zijn.Valerie04/07/09
Hof ter venne, doet denk ik wel twee feesten samen.Berkenhof in Bierbeek. Heeft een terras aan een vijver. Niet echt een tuin. Mooie zalen, die maar voor 1 feest per avond gebruikt worden.
Hof te Rhode in Schaffen? het is een prachtige zaal, mooie tuin en prijs valt heel goed mee. Groetjes,Nathalie27/06/2009
Hof ter Venne is zeker een aanrader. Houden hier ook ons trouwfeest. Prijs kwaliteit is dit zeker in orde.Ze hebben een grote tuin en bij een trouwfeest is er altijd maar één feest. Hebben ook een restaurant, maar dat is een heel andere ingang.Zij hebben ook een andere feestzaal: Sparrenhof.
Sint Jansberg in Zelem! Is een oud klooster, heel sfeervol. Doen zeker geen ander feest op dezelfde dag!groetjesNele
Ik kan je Hof Te Rhode in Schaffen-Diest zeker aanraden! PRACHTIGE tuin, echt subliem! Van prijs vallen zij ook heel goed mee hoor. Je kan steeds een vrijblijvende offerte aanvragen denk ik. Wij trouwen hier in augustus :-)Het Sint-Jansbergklooster in Zelem is ook zeker de moeite! Ook een hele mooie tuin met een eeuwenoude kapel in een grot. Ook zeer vriendelijke mensen! Qua prijs is het erg vergelijkbaar met Hof Te Rhode.Veel succes met je zoektocht!