Nu Online
Momenteel zijn er 530 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsuiker - bedankjes

3-6-2009 8:47:47
Hey

De volgende maanden wordt het lekker druk bij ons, we hebben namelijk ook een huis gekocht. En dus zullen we voor 14 augustus (onze trouwdag)nog veel mogen schilderen, schuren,...
Dus vroeg ik me af of ik eventueel nu al aan de bedankjes zou kunnen beginnen. Ik heb gewoon plastieken zakjes met van die smartievormige suikerbonen (kleine rondjes). Zouden die suikerbonen nog 72 dagen goed blijven in die zakjes? Of kan ik toch maar beter wachten?

Alvast bedankt
Donna

donna
14-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 798

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik3-6-2009 10:01:09

Hey

Suikerbonen blijven zeer lang goed hoor, zolang je ze goed bewaart. Leg uw zakjes best op een koele donkere plaats (niet in de frigo). Als ze te warm worden beginnen ze te smelten (het suikerlaagje geeft dan vette plekjes en plakken ze aan elkaar).

Veel succes

Groetjes

Ellen

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik3-6-2009 10:15:55

Normaalgezien moet er ook een houdbaarheidsdatum op de doos staan. Het zijn voedingswaren, en daarbij is dat toch vereist.

inge
27-6-2009
 Meld misbruik3-6-2009 18:49:11

Ik denk wel dat dit kan hoor. Vroeger werden suikerbonen ook altijd 2 maanden op voorhand klaargezet. Dat weet ik nog van mijn mama ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...