TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
7-5-2010
|
4-6-2009 13:16:17
je krijgt een hele duidelijke brochure mee als je gaat kijken,met alle prijzen in. Bij ons was het de enige zaal waar we echt duidelijk een all-in prijs kregen. we hebben dus ook deze zaal gekozen voor ons feest volgend jaar :)
groetjes Lien 7/5/2010
|
|
Hanna
|
4-6-2009 13:28:17
Ben daar vorig jaar naar een trouwfeest geweest en vond dat allemaal dik in orde! Het koppel was achteraf ook heel tevreden. Verzorgd!
|
|
Danielle
3-10-2009
|
4-6-2009 13:33:46
Hey Dorien,
Onze trouwfeest gaat er door op zaterdag 3 oktober. Dit was de laatste feestzaal die we bezochten en waren direct overtuigd :) Brochure is zeer overzichtelijk met een duidelijke prijszetting.
Nog veel succes met de voorbereidingen!
Groetjes, Danielle
|
|
Nicky
28-11-2009
|
4-6-2009 13:39:38
Dag Dorien,
Het Daemshof was de eerste zaal die we gingen bekijken en het bleek ook de beste. Je krijgt er inderdaad een duidelijke brochure en weet meteen hoeveel alles kost. Ondertussen zijn we er al eens gaan eten op een zondagmiddag en 't was echt heerlijk! Ik zie ons feest dan ook helemaal zitten!
Succes ermee!
Groetjes, Nicky
|
|
Dorien
9-7-2010
|
4-6-2009 13:46:55
Kunnen jullie ongeveer een richtprijs geven?
|
|
Danielle
3-10-2009
|
4-6-2009 14:19:59
Hey Dorien,
ik zal je m'n brochure even doormailen, dan heb je al een idee. kan je me even je mailadres bezorgen.
grtz, Danielle
|
|
Carolina
1-8-2009
|
4-6-2009 15:05:13
Begin maart zijn wij daar naar een trouwfeest van vrienden geweest. Prima zaal. Eten was echt af. Heel lekker. Zeker dat Herefordrund. En ik ben eigenlijk niet zo'n vleeseter. Alleen de DJ vond ik minder. Maar dit kan wel aan het trouwkoppel hebben gelegen. Zij hebben ook nogal een speciale muziek keuze. Alleen waren ze onze tafel vergeten uit te nodigen voor het desserten buffet. Hier hebben we zelf moeten: euh,euh,wij hebben nog niks gehad... Maar ja foutjes gebeuren hé.
@ Danielle: zou je mij die brochure ook willen doorsturen. (voor vrienden van ons)
Groetjes, Carolina
Carolina.Stappaerts@telenet.be
|
|
Dorien
9-7-2010
|
4-6-2009 15:07:33
@ Danielle
Jeffrey_Dorien@hotmail.com
|
|
an
14-8-2009
|
4-6-2009 19:22:17
Hey wij zijn ook gaan zien nar deze zaal mooie zaal. Wij vonden deze wel best duur. En het desserten assortiment was niet echt wat ik me voorstelde want hij zij dat ze eigelijk de dag op voorhand besloten wat ze zouden doen blijkbaar zouden deze mensen heel goed zijn met desserten maar toch wou ik kiezen wat het ging worden. Wij hebben nu feestzaal de Vesten in Laakdal een mooie zaal vriendelijk en heel lekker om te eten . Ze zijn ook goed van prijs en je bent in alles vrij. deze zaal is dicht aan de autostrade dus simpel om naartoe te rijden . Groetjes An
|
|
Katrien
15-5-2010
|
5-6-2009 11:15:16
Hallo, wij trouwen op 15 mei 2010 en geven ons feest ook in Daemshof. Ik vind ook wel dat deze zaal niet echt goedkoop is, maar je krijgt er wel een volledige all-in. Dus geen verrassingen achteraf.De zaal en de mensen waren ook volledig mijn ding, dus heb ik niet lang moeten twijfelen. Wij zijn er ook al op zondag gaan eten en ik vond het super lekker. Mijn schoonouders zijn er ook naar een feest geweest en waren onder de indruk. Ik kan al niet meer wachten tot het zo ver is!
|
|
Ines
3-10-2008
|
5-6-2009 12:25:45
Hey Dorien,
Wij hebben er vorig jaar ons feest gegeven en het was echt af. Superlekker eten, superattente bediening en de zaal zelf is prachtig.
En inderdaad, je krijgt er meteen brochure waarin de prijs vastligt voor dat jaar. Onze prijzen zijn waarschijnlijk niet meer actueel.
@Danielle, Grappig, jullie trouwen dag op dag 1 jaar na ons! @an Je kan wel degelijk dat dessertenbuffet sturen hoor: als jij bepaalde dingen liever heb (of niet natuurlijk) dan houdt Wilfried daar zeker rekening mee.
Dus zeker een aanrader!
Groetjes Ines reeds 245 dagen getrouwd
|
|
Maarten
|
9-6-2009 11:07:43
Nog geen ervaring, maar we gaan er wel zelf naar een feest op 25 juli, zal iets laten weten!
|
|
stephanie
24-7-2010
|
29-7-2009 15:09:08
Kan iemand mij de prijsbrochure van Daemshof doormailen, aub? Dank u! stephaniedegr1982@hotmail.com
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|