Terug naar overzicht
Hey Annelienze werken met een shuttledienst die vertrekt vanaf een parking een eindje verderstaat wel allemaal goed aangeduid hoorIn de buurt parkeren mag niet vanwege mogelijk nachtlawaai en hinder voor de buren denk ik (ligt in een woonwijk)x
Hallo! Wij zijn ook aan 't twijfelen om daar ons feest te geven; we zijn de zaal al gaan bekijken en kwam zeer goed over, ook de menu's zijn enorm uitgebreid! De andere zaal die we leuk vinden is Geuzenhof in Wetteren, 't wordt een moeilijke keuze, heb jij al iets gehoord over Geuzenhof??Groetjes en veel succes, Nele
Wij trouwen deze zomer in Hof ten bosse. Ze zijn volop een parking aan het aanleggen rechtover de zaal. Waarschijnlijk zal het voor ons feest nog niet in orde zijn, en dus nog met een shuttledienst zijn.
Wij trouwen op 1 augustus en ons feest vindt ook plaats in ten bosse.Die shuttle dienst is vanaf de parking van een grote winkel, ongeveer 1 km verder op Laarnebaan. Het staat inderdaad goed aangegeven hoor. Op die parking is heel veel plaats, en er rijden constant busjes heen en weer naar de feestzaal.Voor ons leek dit geen probleem, ik ben er zelf ook al twee keer naar een feest geweest en vond niet dat dit storend was...groetjes,Inge
Ik ben ook al vaak naar een feest geweest in Hof Ten Bosse. We hebben geen enkel probleem gehad met deze shuttledienst, ik vond dit een goede oplossing. Ze stonden eerder wanneer parraat. Zelfs als het niet tijdens de spitsuren viel van het binnenkomen en weggaan van het feest kon je er gebruik van maken.Groetjes
Hey Annelien,Heb je al beslist welke zaal het wordt? Wanneer trouwen jullie?Groetjes EllenPS Wij zijn nu volop op zoek naar een zaal en hof ten bosse leek me op het eerste zicht ook heel leuk. Heb gevraagd voor een afspraak maar nog geen antwoord gekregen. Ik vrees er voor dat we te laat zullen zijn voor volgend jaar augustus/september...