Terug naar overzicht
hoi GertOpletten zou'k zeggen. Ik had ook van die witte plekjes en blijkbaar worden dat moedervlekjes, maar de dermatoloog heeft ze onderzocht en het is okee bij mij. Ik ben niet meer zoveel onder de zonnebank gegaan, ga nu nog één of twee keer gaan voor de trouw (volgende week vrijdag!!!!!) maar ik neem wel zo van die pilletjes met caroteen en dat helpt ook goed (én het is volledig natuurlijk)!Succes ermee!Gaelle
ja, ik heb het ook dat 'de vleugeltjes' niet bruinen, ik denk niet dat het iets met moedervlekken te maken heeft, zoals hieronder werd beweerd, maar gewoon doordat je op het harde glas van de zonnebank ligt. Ik weet niet zeker of het helpt, maar misschien kan je op je buik gaan liggen, ik denk dat je dan geen last hebt van die witte plekken...Veel succes! Isabelle*
hallo,Als je last hebt van die witte vlekjes is dat inderdaad omdat dit je steunpunten zijn. In vele centra hebben ze nu al zonnebanken waar je recht moet staan en dit is eigenlijk speciaal om die vlekken te vermijden. En anders moet je gewoon een paar verschillende houdingen aannemen met je armen dit helpt meestal ook wel.veel succes nog
hej, ook ik ben al een paar keer onder de zonnebank geweest (trouw is nu zaterdag!)en heb aan de dame van de zonnebank gevraagd wat de beste houdingen waren. Zij zei dat je de totale tijd dat je er onder ligt deelt door 2. De eerste helft lig ik op mijn rug met mijn armen naast mij, de tweede helft lig ik op mijn buik met mijn armen naar boven naast mijn hoofd. Je draait dan regelmatig je hoofd een naar links en dan weer naar rechts. Voor de rest hef ik reglmatig mijn schouders eens op en mijn achterwerk zodat je telkens weer net een tikkeltje anders ligt. Bovendien neem je best niet zo'n zonne"kanon". Je kan beter een keertje meer onder een gewone gaan en dan daarna naar een dieptebruiner gaan. Dat geeft ook een mooiere natuurlijke kleur.En ik moet zeggen: het werkt! Ik ben nu toch al mooi en gelijkmatig bruin zonder witte plekken!Succes!Ann