Nu Online
Momenteel zijn er 455 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf regio Gent gezocht!

8-6-2009 15:20:26
Hey bruidjes,

Onze dag is nog even veraf, maar ik wil toch al een aantal grote lijnen in orde hebben waaronder de fotograaf. Maar elke fotograaf die er voor ons uitspring vraag gemiddeld 1500€, incl. album. Weten jullie een 'goedkopere' fotograaf??

Alleszins al bedankt!!
x Kim

kimberly
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 505

Ellen
18-9-2009
 Meld misbruik8-6-2009 17:26:12

kijk eens op www.nimsa.be
wij hebben haar geboekt voor oktober, ik vind haar fotos persoonlijk prachtig! als haar stijl je aanstaat kan je haar een mailtje sturen, ze is heel vriendelijk. Je kan bij haar kiezen of je gewoon al je fotos op dvd wil ontvangen of een digitaal album, die maakt ze ook.
ik zou haar alvast zeer sterk aanraden!

Lieselot

Meld misbruik9-6-2009 9:54:10

Hey Kimberly,

Wij hebben vorig jaar gewerkt met Lieselot Dorme. Ze woont wel in Meise maar ze werkt over heel België dus dat zou geen probleem mogen zijn. De foto's zijn echt prachtig en ze werkt voor een pak minder dan 1500 euro!
Ga zeker eens een kijkje nemen op haar website!
www.lieselotdorme.be

Veel succes!
Isabelle

Nele
30-8-2009
 Meld misbruik10-6-2009 10:00:52

Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik15-10-2011 20:17:17

Lieselot Dorme is echt héél goed, maar iets boven ons budget. Wij zouden graag een fotograaf willen voor de ganse dag, en dan is haar prijs is te hoog VOOR ONS. Maar moest ik het budget hebben, ik zou zeker voor haar kiezen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...