Nu Online
Momenteel zijn er 648 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen Fede Di Oro ?

10-6-2009 10:40:52
Dag mede bruidjes!

Ik ben zo eens aan het rondsnuffelen op het net naar mooie trouwringen.
En die van Fede Di Oro vind ik echt wel knap.

Hebben jullie ervaring met deze trouwringen? Prijs , kwaliteit , service...?
En hoelang op voorhand moet je de ringen bestellen daar?

Want het zou wel een heel tripje zijn van aarschot naar de winkel als het niet de moeite zou zijn natuurlijk.

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Dorien
09|07|2010

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 785

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik10-6-2009 11:06:59

Zeker de moeite waard, nog meer keuze voorhanden dan getoond op de website.
Zeer vriendelijke bediening en enkele weken wachttijd tot de ringen klaar zijn.

Sophie

Meld misbruik10-6-2009 11:14:22

hye Dorien,

Ik kan je alvast zeggen dat ze een hele grote keuze aan ringen hebben.
We zijn er geweest en ze waren absoluut niet opdringerig. Ze houden rekening met je budget. Wij hebben 2 ringen (ik met 6 briljantjes) voor 600 euro.
Ze geven je even appart de tijd om na te denken.
Ik vond ze zeeer professioneel.

groejtes

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik10-6-2009 12:52:17

Dag Dorien
Ik sluit me aan bij de andere dames.
Hele grote keuze, alle soorten
van heel simpel tot emens veel steentjes en vormpjes ;-)) ik werd zot, hahaha
Ze hebben vlug door wat je wilt en helpen je daarin. Ze zijn absoluut niet opdringerig en idd heel aangenaam en professioneel tegelijkertijd!
Ik vind ze persoonlijk niet duur in vergelijking met wat je krijgt!
Sommige modellen zijn eigen ontwerp hé, dat maakt het altijd wat spécialer vind ik...
als wij gingen zaten er daar mensen vanuit de Limburg..?? Ze komen van heel Belgie vertelde die man me.
Voilà, ik hoop je te kunnen overtuigen ;-))

Stel het wel alvast!
gr
isabel
12/12/2009

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik10-6-2009 15:52:19

Hallo,

mijn trouwring van Fede di Oro (met vingerafdruk) 669 dagen en 1 babytje later nog altijd even mooi en origineel uit. Het is echt een plezier om te dragen.

Groetjes,
Isabel

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik10-6-2009 23:09:57

Wij zijn van Lille (kempen) en zijn er ok eens naartoe getrokken. We hebben er dan ineens een dagje aan zee van gemaakt. Maar zeker de moeite. Ik ben ook nogal een moeilijke. Uiteindelijk heb ik een eigen ontwerp laten maken. Allemaal geen probleem. En stukken goedkoper dan op een ander. Spannend, onze ringen gaan bijna komen.

groetjes, Carolina

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik11-6-2009 10:10:06

Hallo,

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de onderstaande reacties.

Wij zelf zijn van Turnhout en zijn er ook speciaal voor naartoe gereden en ik heb er zeker geen spijt van!Wij hebben deze besteld in april en dan vragen ze wanneer je ze graag hebt en ze zullen in januari 2010 geleverd worden!

Veel succes!

Gwen
14/05/2010

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik11-6-2009 22:57:46

Hey, ik heb vandaag telefoon gehad. Dinsdag komen ze de ringen aan huis brengen. Ahh, spannend...

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...