Nu Online
Momenteel zijn er 485 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe kindjes laten voorlopen?

11-6-2009 12:10:08
Hallo
Onze twee kindjes gaa voorlopen in de kerk.
Mijn zoontje zal 5,5jaar zijn en ons dochtertje net geen 3.
Ons poppemieken zal een mandje met rozeblaadjes hebben...maar hoe kan ik mijn lieve stoere boy laten binnengaan in de kerk? Misschien iets te combineren met de ringen? Heb al gehoord van iemand dat haar zoontje met speelgoedkraan voorliep met een hartje aan en daaraan de ringen met een mooi lintje...
Hebben jullie nog ideetjes?

lieve groetjes
isabel
12/12/2009

Isabel
12-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 551

Els
1-1-2010
 Meld misbruik11-6-2009 15:17:43

Bij ons zijn er 4 kindjes die voorlopen.
Ze gaan allemaal een witte pluchen hond dragen, en aan de nek van twee hondjes gaat er een zakje met de ring hangen en aan de nek van de twee andere hondjes gaat er een groter zakje hangen met daarin op papier onze persoonlijke beloftes!
Zo hebben de kindjes elk iets om naar voor te dragen.

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik12-6-2009 11:40:52

wij hadden 3 kindjes, 2 van 5 en eentje van 3j
alle3 hadden ze een mandje met witte bloemblaadjes, ze hebben zich alledrie kostelijk geamuseerd ermee, eerst ging ik eentje ringen laten dragen, maar ben heel blij dat we dit niet gedaan hebben, anders zou diegene met de ringen het waarschijnlijk een beetje saai gevonden hebben in vergelijking met de anderen die blaadjes mochten rondgooien ...
in het naar buitengaan hadden ze elk een superzachte pastelkleurige pluto, die lag klaar op hun stoelen vooraan
de ringen gad de ceremonimeester dan aan de kleinste als het moment er was .. die kwam er ons dan lief overhandigen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...