Terug naar overzicht
"Ja, ik wil"zijn de belangrijkste woorden van deze dag.Het maakt mij stildat ik jou gelukkig maken mag.groetjes,Nele
Nooit was ’t in mij opgekomenDat ik jou zou zien die dag‘k kon mijn ogen niet gelovenNee, … ik wist niet wat ik zag.Zoiets kan je niet verzinnenIn jouw armen voeld’ ik pasDat een liefde ging beginnenDie al lang begonnen was!Groetjes
Eerst miste ik je niettoen wist ik nietwat ik mistenu ken ik jeen wil je niet meer missenmag ik je gelukkig maken?
Wij nemen dit:Ons ja is een ja. Ons ja is geen ... ja maar. Ons ja is geen ... misschien, niet afhankelijk van de omstandigheden. Geen proberen. Ons ja is geen ... nu ja. Ons ja is een ja tegen elkaar, zoals we zijn en zoals we willen worden Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hoi Rebecca,wij hadden: Toen ik je zag werd ik verliefd, en jij glimlachte omdat je het wist.Hopelijk ben je er iets mee!LiefsIlse21/03/09
Bedankt iedereen voor de bruikbare tekstjes!
Toon Hermans heeft ook een paar mooie gedichtjes.Bijvoorbeeld:Als je echt van iemand houdt Iemand alles toevertrouwtEen die echt weet wie je bent Ook je zwakke plekken kentDie je bij staat en vergeeft Een die "naast" en "ïn" je leeftDan voel je pas wat leven is En dat liefde geven is.
Een goede vriendin van me had:Gisteren is het verledenMorgen is een mysterieVandaag is een geschenk...Vond ik ook wel mooi.Groetjes,Liesbet09-10-2009