Terug naar overzicht
Ik zou, als ik van u was, geen bemiddelaar zijn: dan steekt ge u in ne wespennest, waar ge zeker en vast zelf gestoken wordt en dan nog partij gaat moeten kiezen enzovoort en dan zit ge er mee tussen en dat is zéker niet de bedoeling!Ik zou wél vragen om zich als beschaafde mensen te gedragen, want dat je hen allebei graag erbij wilt, maar ja, als geen één van de 2 kan beloven om zich in te houden...Moeilijk seg!Je kan ook niet verwachten dat 1 van de 2 zich 'opoffert' en niet komt hé.Meedenken gaat nog, maar een oplossing weet ik niet zo direct.Sterkte!Valerie04/07/09
hey,ik zou gewoon zeggen leg het bij, jullie zijn familie en voor de tijd dat we hier zijn op de wereld is het veel te kort om ruzie te hebben. als het niets wordt zou ik gewoon zeggen dat geen één van de 2 moet komen zolang het niet bijgelegt is. een partij kiezen is echt geen optie want daar komt alleen nog meer ruzie van.groetjessucces
hallo,ja ik ken dat gevoel.ik zou ze gewoon alle 2 uitnodigen.ik vind ook niet dat de ene jou dag moet missen voor de andere.ik zou ze wel verwittigen dat de eerste die ruzie maakt je direct buiten zet.wij hebben er ook al een paar verwittigd.de eerste die bij ons ruzie maakt , al zijn het ouders , broers , zussen , om het even wie zetten we ze eigenhandig buiten.groetjes Daisy25/09/2009
Hi Katrien,wat ellendig voor je, vlak voor je bruiloft !Ik zou ook reageren zoals Evi hieronder en hen zeggen : of jullie gedragen je als volwassen mensen en elk van beiden doet een inspanning om ons huwelijksfeest niet te verpesten of jullie blijven allebei weg. Dit soort chantage wordt graag gebruikt en is zoooo kinderachtig en kleingeestig dat ik er verder geen woorden zou aan verspillen. Jullie hoeven echt met hun conflicten geen rekening te houden, vooral niet op jullie trouwdag ! Leuk is het niet maar je kan moeilijk je hele trouw afblazen omwille van hen, hé ?Zet ze gewoon zelf voor de keuze en kijk wat er gebeurt. Kop op ! Kijk naar de zon, dan valt de schaduw achter je !Groetjes.
mijn 2 schoonbroers hadden al jaren niet meer tegen elkaar gesproken en de ene kwam ook niet meer thuis.Ik ben voor mijn trouw met beide gaan babbelen en door onze trouw is alles nu terug in orde!!!Ze kunnen allemaal terug door 1 deur. Dus ik zou de bemiddeling wel durven aangaan