Nu Online
Momenteel zijn er 340 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kaarsen laten maken door minder begaafden uit Tielt??

16-6-2009 12:23:46
Hallo iedereen
Ik had graag heel veel kaarsen gehad tijdens de viering...Ik heb horen zeggen dat er in Tielt een atelier of zoiets is waar minder begaafde mensen werken. Ze maken daar blijkbaar vanalles... ik ken iemand die ooit geboortekaartjes door zo'n mensen heeft laten maken. Weet iemand waar ik terecht kan in West-Vlaanderen hiervoor?
ik zou het leuk vinden om die vereniging erbij te betrekken en zou ze dan uiteraard vernoemen in ons boekje...
Ikzelf ben van Roeselare maar heb gehoord dat er in Tielt iets is....

Alvast bedankt om me iets te laten weten of om tips door te geven...

gr
Isabel
12/12/2009

Isabel
12-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 564

Sara
10-10-2009
 Meld misbruik16-6-2009 12:26:29

Hallo,

misschien kan je eens proberen bij "den achtkanter" in kortrijk ? Ik weet dat ze daar ook allemaal spulletjes maken

groetjes

Linsey
11-7-2009
 Meld misbruik16-6-2009 13:25:19

Ik denk dat je Mivalti bedoeld, maar meer info heb ik niet.

marlies

Meld misbruik16-6-2009 20:50:26

Dat is idd mivalti in tielt, het is een voorziening voor mentaal gehandicapten, ik heb er nog gewerkt en ik vind dat ze héle mooie kaarsen e.d. maken. Zeker een aanrader!

leen
4-7-2009
 Meld misbruik16-6-2009 21:28:23

Hallo
wij hebben naar H Hart in Ieper geweest, heel mooie keuze en spotgoedkoop. Ik denk 5 euro voor onze huwelijkskaars. In zo'n dingen rekenen ze enkel de materialen hé. Ik keek op internet en overal was het boven de 50 euro, en het is echt mooi handwerk hoor, ze maken er hun tijd van.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...