TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stephanie
26-6-2010
|
19-6-2009 13:32:22
Dag Lindsay, Dan moet je ook gaan voor brede bandjes - strapless en spaghettibandjes zijn uit den boze. Veel succes!
|
|
tami
26-6-2010
|
19-6-2009 13:39:07
Hi Lindsay,
zelf heb ik ook brede schouders (confectiemaat 42). Een jurk zonder bandjes staat me helemaal niet ; ik lijk wel een fort, vooral ook omdat ik ook nog eens 'vierkante' schouders heb ! Maar gewoon een jurk zonder mouwen waarbij een gedeelte vd schouders dus bedekt blijft, is oké. Een jurk met haltertop gaat ook wel, op voorwaarde dat er dan iets op de schouders komt (korte sluier of zo). Zelf kies ik lange kanten mouwen maar ook een grote hoed want dat vind ik nog altijd het mooist :) Tot dusver mijn ervaringen. Veel plezier bij het passen ! Groetjes
|
|
s
1-6-2007
|
19-6-2009 13:44:19
Ik denk dat een halterjurk je dan niet staat. Dan steken de schouders er zo uit. Ik zou eerder gaan voor normale (iets bredere) bandjes. Maar eigenlijk kan je dat niet deftig vooraf kiezen. Je moet de jurk aanhebben. Ook kunnen we je moeilijk advies geven. Want je moet altijd het totaalbeeld zien. Als je naast brede schouders ook brede heupen hebt, ben je weer in evenwicht. Heb je dat niet, dan moet je er harder rekening mee houden. Vooraf kiezen en kijken kan je zoveel doen als je wil, uiteindelijk kan je alleen maar in de winkele beslissen.
|
|
Lieve
1-9-2006
|
19-6-2009 14:05:52
Je moet ook aan je heupen compenseren... Dus bredeschouders = wijd uitstaande jurk die de taille accentueert en de heupen breder maakt, dat zorgt ervoor dat alles in evenwicht komt en geeft je een zandloperfiguur.
|
|
inge
27-6-2009
|
19-6-2009 14:46:22
Ik denk ook dat je het best een jurk kiest met bredere bandjes. Halter verbreedt de schouders. Strapless jurken vind ik zelden mooi, de meeste bruidjes beseffen dit niet, en meestal is het lelijk. Ik heb zelf maat 46, maar zou nooit een strapless jurk aandoen. Je moet er op foto's maar eens op letten, is zelden mooi, enkel bij heel smalle meisjes. Veel succes met je zoektocht!
|
|
Nele
28-2-2009
|
19-6-2009 14:57:43
Hey, ben het niet helemaal eens met Inge (hieronder). Strapless kan heel mooi zijn. Heb zelf niet de smalste schouders en , zoals Lieve ook al vermeldde, smallere heupen. Ik had een strapless jurk, die mooi aansluitend was op de taille en wijder zat op de heupen: dit was fenomenaal! Ik was net een prinses en al mijn mindere kantjes waren meteen verdoezeld! Maar zoals eerder gezegd: passen is de enige manier om te zien wat jou het beste staat, heel veel plezier! groetjes, Nele
|
|
Katrien
22-8-2009
|
19-6-2009 18:13:16
beter brede schouders dan smalle afhangende, dus waarom niet accentueren?
|
|
Véronique
31-7-2009
|
19-6-2009 19:26:17
Eigenlijk kunnen ze elke jurk aanpassen naar jouw wensen. Zo is mijn top eigenlijk een strapless top, maar ze hebben er een halter aangemaakt. Je kan ook kiezen om er bandjes aan te maken. Je ziet, er zijn veel mogelijkheden. Ik heb mijn top eerst gezien strapless en erna maakte de verkoopster er een halter aan vast en dat was al helemaal een ander beeld...
Groetjes,
Véro
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
19-6-2009 21:00:28
Ik zou gewoon eens wat verschillende modellen aandoen, dan krijg je direct een idee van wat je staat en wat niet, ieder figuur is anders! Groetjes Annelies
|
|
angie
12-12-2009
|
3-7-2009 0:57:43
hey ik heb er 1 ze is echt nieuw ze wouen me verassen maar ik heb al een kleed je kan ze eerst komen passen voor je het koopt groetjes angie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|