Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben van Brugge, en heb ook bij verschillende een prijs opgevraagd. Uiteindelijke heb ik geconstateerd dat de meeste prijzen in dezelfde lijn liggen. Meestal rond 800,00 EUR.Simatours verhuurt bussen.Groetjes,Mieke
Hallo,ik ben wel van Limburg maar zoveel verschil zal dat toch wel niet zijn zeker.Wij zijn uiteindelijk terecht gekomen bij de Zigeuner (een busmaatschappij die ook reizen doet en bussen levert voor scholen en uitstappen en zo). We konden kiezen uit verschillende oldtimerbussen, allemaal aan dezelfde prijs (er was zelfs een rode engelse dubbeldekker bij met open dak). Wij betalen voor onze dag iets meer dan 600 euro. Het goedkoopste tarief was rond de 500 euro maar dan was de bus net niet binnen de tijd terug. Je betaalt voor een bepaald aantal uren en per kilometer extra die de bus moet afleggen. Als je nog versieringen wilt moet je ook extra betalen...groetjes, Mieke25/07/09
Wij hebben onze bus gehuurd bij ceremonie roger te meulebeke. We betalen 815 euro, met alles erin, chauffeur, hostes, versiering in bus,...Smorgens vertrekt hij aan de feestzaal (zodat de suite hun auto daar kunnen achterlaten,) dan komt hij tot bij ons, dan kerk en dan terug feestzaalgroetjes
hallo, wij hebben onze bus gehuurd bij Guido Depuydt uit Lichtervelde. Dit is iemand die dat sinds enkele jaren doet als hobby/bijberoep.Zijn bussen staan in een hangar in Roeselare.De bus is niet supernieuw van binnen (het is een Berlijnse Stadsbus), maar wel goed onderhouden.Je moet maar es kijken op de website; www.limouguido.be Wij betalen € 625 voor de grote witte dubbeldekbus. Dat valt echt mee hoor.grtz Sofie
onze bus kwam van www.ceremonievervoer.be Alleen maar lof over!!groetjesInge
Wij kozen voor de oldtimerbussen van www.feestbus.be uit Tielt. Zeer vriendelijke mensen trouwens!750 euro voor 4 uren.Groetjes
Wij hadden ook ceremonie roger. Heel tevreden van! Superservice, mooie bussen en vriendelijke chauffeur!
Wij huren een oldtimer bus bij Taxi Leo uit Ieper!Synthia29-08-2009