Terug naar overzicht
De koekjesfee is van Limburg, dacht ik. Te vinden via Google.Zij maakt prachtige taarten naar jouw wens, maar helaas nogal prijzig. Reken maar op 8.5 euro per persoon. 150*8.5 is 1275 euro. Maar naar wat je altijd hoort, kan je gerust minder bestellen omdat haar porties zo ruim zijn.
Hoi!Wij hadden een taart van De Koekjesfee, haar bruidstaarten zijn echte kunstwerkjes! Idd nogal prijzig, maar we hadden een taart voor 75 personen en hebben er met 130 mensen van gegeten! Als je een foto wilt zien, dan moet je maar eens op onze site kijken!Groetjes,Liesejurgenenliese.bruiloftsite.nl
Het rijsttaartje in Lanklaar (Dilsen-Stokkem) verkoopt deze ook. De prijs valt goed mee.
Nog snel even een berichtje voor we op huwelijksreis vertrekken:Wij hadden een bruidstaart van de koekjesfee uit Hasselt. De taart is genoemd naar de bruid: in dit geval Carolien. Kijk maar eens op haar website. Dan kan je een foto zien van onze bruidstaart.Ze was zeer lekker!Groetjes van Mevrouw Cox ;-)
Ik heb hier bij de plaatselijke bakker ook geinformeerd ,4 euro per persoon ,lijkt me al heel wat he, ok ,je hebt dan een ferm stuk ,wat niet iedereen opeet denk ik ,mss ,maar 3/4 van de personen doorgeven