Terug naar overzicht
Ik heb de mijne gewoon al een paar keer gedragen. Het zijn ook geen "echte" trouwschoenen. Het zijn wel witte maar van Rieker, dus in de zomer zo ook wel draagbaar. groetjes, Carolina
Hei,Ga ik zeker eens proberen! Heb mijn schoenen gekocht in de winter en nu met het warme weer lijken ze vrij smal, dus bedankt voor de tip!Tine
1 schoen, de linker, die zit perfect en de andere doet langs de zijkant pijn, dus een vochtig doekje of zo insteken helpt niet, aangezien het de zijkant is... Heb ze al meer dan een week 's avonds aan, maar hij blijft pijn doen. Gestreken met natte kousjes en al.Valerie04/07/09
Aan Valerie: Indien het leren schoenen zijn kun je eens langsgaan bij een schoenmaker en vragen om een busje shoe stretch,dit zal misschien helpen. Of eventueel de schoen op de leest laten plaatsen.groetjes,Windy19/09/09
De mijne hebben inderdaad ook al eens op de leest gestaan (beetje uitgerokken) en tis al veel beter! Nu nog wat strijken met schoentjes aan en tkomt helemaal in orde! :-)GroetjesLien01/08/2009
Heb je nog een andere tip, want ik strijk niet...
ben echt benieuwd naar mijn schoenen. Heb er van Linea R. Ik mag ze woensdag meenemen als ik voor de eerste keer ga passen. Ik had ook gedacht van ze te dragen als ik strijk. Er al mee buiten komen vind ik niet leuk, want het is niet de bedoeling dat iedereen ze al gezien heeft. @ sofie: wel gemakkelijk dat je niet strijkt! :-)grtjsAnne