Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze website

14-9-2005 10:15:26
Hallo iedereen,

Naar aanleiding van ons huwelijk heeft mijn liefste schatje een website gemaakt en die is nu klaar ! Voor de geïnteresseerden : www.gert-en-ronny.be

Groetjes,
Gert

gert
12-11-2005
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 451

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik14-9-2005 11:02:31

Hey,
Ben direct gaan kijken, en de site is heel mooi gemaakt.
Geniet van jullie dag!
Groetjes Cindy
24/06/2006

An
24-9-2005
 Meld misbruik14-9-2005 12:04:00

Hallo,

Proficiat, ziet er leuk uit. Dit is de onze http://users.poink.be/anentomgaantrouwen

Groetjes,

An & Tom 24.09.05

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik15-9-2005 19:33:08

Hey,

ik ben ook een kijkje gaan nemen en vind het echt een toffe site. Kan je mij misschien meer vertellen over de locatie van jullie feest? Waar kan ik informatie vinden en is dit een dure locatie? Wij zijn namelijk nog op zoek...

Groetjes,
Lieve

gert
12-11-2005
 Meld misbruik15-9-2005 23:11:11

Hey Lieve,

Bedankt voor je reactie.
Meer informatie over Outfort, waar wij ons feest geven, vind je op hun site www.outfort.be .
Het is echt een unieke locatie en de moeite waard om te gaan bekijken. Wij vonden deze zaal van prijs in vergelijking met anderen echt goed meevallen.
Veel succes nog met jullie zoektocht.

Groetjes,
Gert

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik2-2-2008 20:37:27

hallo,
ik was ook op zoek naar meer info over Outfort maar hun website gaat op dit moment niet open daarom ben ik alle reacties aan het lezen over het outfort die hier kan vinden jammer genoeg gaat jullie site ook niet meer open.
meer info: Sylvia-piessens@hotmail.com
ik ben voornamelijke benieuwd naar hun prijzen.

groetjes sylvia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...