Terug naar overzicht
Hey,Ben direct gaan kijken, en de site is heel mooi gemaakt.Geniet van jullie dag!Groetjes Cindy24/06/2006
Hallo,Proficiat, ziet er leuk uit. Dit is de onze http://users.poink.be/anentomgaantrouwen Groetjes,An & Tom 24.09.05
Hey,ik ben ook een kijkje gaan nemen en vind het echt een toffe site. Kan je mij misschien meer vertellen over de locatie van jullie feest? Waar kan ik informatie vinden en is dit een dure locatie? Wij zijn namelijk nog op zoek...Groetjes,Lieve
Hey Lieve,Bedankt voor je reactie.Meer informatie over Outfort, waar wij ons feest geven, vind je op hun site www.outfort.be .Het is echt een unieke locatie en de moeite waard om te gaan bekijken. Wij vonden deze zaal van prijs in vergelijking met anderen echt goed meevallen.Veel succes nog met jullie zoektocht.Groetjes,Gert
hallo,ik was ook op zoek naar meer info over Outfort maar hun website gaat op dit moment niet open daarom ben ik alle reacties aan het lezen over het outfort die hier kan vinden jammer genoeg gaat jullie site ook niet meer open.meer info: Sylvia-piessens@hotmail.com ik ben voornamelijke benieuwd naar hun prijzen.groetjes sylvia