Terug naar overzicht
Hey JillEerst en vooral PROFICIAT !!!Ikzelf ben van Stabroek dus dat zou ideaal zijn ;-) Hoeveel vraag je voor de rode loper van 1,50 meter breed?Je kan me contacteren op nathjemaes@hotmail.comBedankt!
Hey,Hoeveel vraag je nog voor de rode loper en de houten kader?groetjes, Evi
Voor de rode loper van 1.50m breed willen we nog graag €30.De houten kader doen we weg voor €10.Groetjes,Jill
Dag, ik heb wel interesse in de lopers. Waarom had je er ene van nen halve meter? Om ernaast te leggen zodat je er ene had van 2 meter breed? Ik zou ook graag een foto zien van de kader en het haarstukje. Carolina.Stappaerts@telenet.begroetjes, Carolina
Hallo Jill,Ik ben super geïnterreseerd in die rode loper van 50cm breed.Wat vraag je ervoor en waar kan ik hem gaan afhalen ?Kan je ofwel mij een mailtje sturen met het juiste adres in zodat ik met jou kan afspreken om hem af te halen ofwel moet je je emailadres maar op het forum achterlaten indien de loper nog niet verkocht is...ellis.debacker@telenet.beGroetjes & alvast bedankt.
Hei Jill,Is de houten fotokader nog te koop? Hoeveel vraag je ervoor? Kan je een foto doormailen naar vicky_mertens@hotmail.com?MerciekesGroetjesVicky