TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
24-6-2009 13:01:15
Zou je niet beter verantwoord afvallen ipv te snel ineens, anders komt het er achteraf toch terug bij. Probeer eens bodystyling. Daarbij ben ik gemiddeld 1 kg per week afgevallen, wel in combinatie met 3x per week joggen.
|
|
Marieke
18-4-2009
|
24-6-2009 13:01:35
Mag ik vragen waarom het MOET? Kan je niet in je trouwkleedje ofzo? Zoveel kg is moeilijk in 1 2 3... denk ik, misschien diëtiste raadplegen?
Grts Marieke
|
|
Jessica
|
24-6-2009 13:09:41
Hey Jessica
Een proteïnedieet werkt goed en snel maar ik vond het vies... Je kan dit vinden in Kruidvat maar best begeleid doen, kijk eens op www.kyalin.be
groetjes
jessica
|
|
Sara
8-8-2009
|
24-6-2009 13:13:36
Dag Jessica,
Ik zou niet zo'n crashdieet volgen... Je kan best veel sporten, gezond (en met mate) eten en minimum 2 liter water drinken per dag... Ik ben zelf maar een "smalleke", maar ik volg nu 1x per week de beruchte zumba lessen en ik ben zelf al een paar kilo kwijt (wat eigenlijk nie nodig was). Ze zeggen als je zumba 3x per week doet, dat je gegarandeerd ook veel afvalt, ook weer in combinatie met gezond eten en drinken...
Groetjes Sara 08/08/'09
|
|
Leen
16-5-2009
|
24-6-2009 13:14:56
Waarom? Kan je niet in je kleed? Persoonlijk vind ik dit niet verstandig van je. Zelf ben ik geleidelijk aan aan het afvallen met de Weight Watchers in combinatie met een vervangmaaltijd van Modifast die ik ben gaan halen bij de apotheker. Ik zou je dit aanraden maar of je je kilo's in de gewenste tijd gaat kwijtgeraken dat kan ik je niet verzekeren.
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
24-6-2009 13:28:05
Proteinedieet, val je heel snel veel mee af! Dit is wel best onder doktersbegeleiding! Maar achteraf komen die kilo's er dubbel en dik terug aan! Dat is een korte-temijnoplossing, dat kan je doen voor je trouw, maar achteraf zou ik toch eerder voor weight watchers opteren, da werkt echt goed omdat je geleidelijk aan afvalt.
|
|
Laura
11-7-2009
|
24-6-2009 13:51:16
Ik deed ook meestal ook een crashdieet vlak voor het passen van mijn trouwkleedje en dat werkte wel. Ale ik doe het altijd volgens ww. Op 6 weken tijd kan je dan toch al wel 5kg afvallen denk ik.
Succes!
Groetjes, Laura
|
|
s
1-6-2007
|
24-6-2009 14:42:37
Succes!
Proteinedieet (onder begeleiding!!!!!!!! kan het niet genoeg benadrukken) en intensief sporten en powerplate.
Op die manier is 6 kg haalbaar als je ook effectief kan afvallen een speklaagje teveel heeft. Dus voor iemand met maat 42 of meer (niet dat die moeten afvallen of te dik zijn!) die wat reserve heeft en niet iemand met al een maatje 36, die hebben meestal niet teveel vet.. 10 kg vind ik nogal twijfelachtig.
Maar waarom moet je plots nu meteen zoveel afvallen??
|
|
sophie
14-8-2010
|
24-6-2009 16:18:48
ik heb vorig jaar een leverontgifting (of ontslakking wordt het ook wel eens genoemd) gedaan en ben op 2,5 week zo'n 8 kilo kwijtgespeeld. bij mij was het niet de bedoeling om af te vallen, maar het was wel mooi meegenomen. het is geen dieet, het is een manier om anders te eten. ik had nooit honger! hier bestaan boeken van. je kan misschien eens kijken in de bib? veel succes!
|
|
ellen
4-7-2009
|
24-6-2009 18:06:33
hey,
niet slecht bedoeld maar je had hier dan maar vroeger moeten aan denken en gezonder eten en sporten... eventueel via een dietiste. nu nog vlug vermageren voor je trouwt gaat zich wreken... je gaat stress krijgen en ambetant lopen van te weinig te eten. wondermiddeltjes bestaan er ook niet, is trouwens niet goed voor je lichaam. Je gaat er op je dag wel stralend uit zien hoor, zelfs met een kilootje meer. Iedereen kent je toch zoals je bent... ikzelf wou ook afvallen, niet perse voor mijn huwelijk maar gewoon... Tis mij ook niet gelukt omdat ik er niet eht mijn best voor heb gedaan... maar ga mijn dag er niet door laten vergallen.
een bruidje met kilo's meer!! groetjes
|
|
Heidi
4-7-2009
|
24-6-2009 18:08:21
Dag Jessica, ik was dat ook van plan anderhalf jaar geleden, ben van 65 kg naar 52 kg gegaan in 8 weken tijd!!! Nu blijf ik hangen op 55 kg. Om te beginnen, véél sporten, fitness en lopen, koolhydraten beperken (zeer weinig brood, aardappelen...), meerdere keren per dag eten in kleine hoeveelheden, 2 a 2,5 l water drinken per dag, veel fruit eten, magere zuivelprodukten (kaas, yoghurt), en 's morgens een kleine hoeveelheid special K met magere melk. Het is in het begin doorbijten maar het loont zich de moeite! Veel succes!!
|
|
SOFIE
|
24-6-2009 19:11:00
ik vraag mij ook af of het wel slim is om nu nog zoveel af te vallen. Wat met je kleedje als het dan te groot uitvalt door dat extra gewichtsverlies? Als je dan toch wil afvallen zou ik ook voorstellen om WW-systeem te volgen (na 6 weken was ik een goeie 4kg kwijt). Je mag alles blijven eten maar je moet puntjes tellen.
Veel succes alvast.
grtz grtz
|
|
Nathalie
3-7-2009
|
24-6-2009 19:21:31
Ik heb het proteinedieet gedaan, onder begeleiding. Die spullen van het kruidvat of in andere winkels is prul en smaakt vies. Kijk eens op de site van prodimed en ligna vita, die hebben lekkere producten en je kan zien waar je ze in jou buurt kan bekomen met begeleiding. ik ben 20 kg kwijt op 3 maand maar je moet je echt aan elke fase houden anders blijft het resultaat niet, spreek uit ervaring met door mijn vorige poging. Nu heb ik het wel gevolgd zoals het moet en de kilo's blijven eraf.
|
|
tami
26-6-2010
|
25-6-2009 15:09:17
Hey, op voorwaarde dat je je strikt aan de voorgeschreven menu's houdt (dus niet 's middags eet wat 's avonds voorzien is enz.) en de menu's die je niet lust vervangt door een zelf gemaakte verse fruitsla, dan kan je op 2 weken 8 kg afvallen met het Scarsdale medisch dieet. En dan heb ik het nog niet over hoe fit je je plots voelt ! Een super dieet dat ik al jaren doe wanneer het weer eens nodig is en op je dagelijkse gewichtstabel zie je de kilo's zienderogen verdwijnen. Echt heel doeltreffend maar je moet je strikt aan de regels houden. Groetjes
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
25-6-2009 19:12:43
Meisje, je was beter een beetje sneller begonnen hè.
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
26-6-2009 13:44:47
Hey,
Mocht ik jou zijn, dan zou ik een diëtiste raadplegen en niet proberen om zoveel in zo weinig weken af te vallen. Een kennis van mij is diëtiste en zegt dat crashdieëten onomkeerbare schade aan je lichaam toebrengen. Door je op korte termijn heel veel te ontzeggen, raakt je spijsvertering in de knoop. Resultaat: indien je nadien normaal en gezond eet vliegen de kilo's er aan en raak je ze nooit meer kwijt. Zo heeft zij iemand in behandeling, een man die meer dan 130 kg weegt en veel minder eet dan haar. Hij raakt zijn kilo's niet meer kwijt door al die crashdieëten uit het verleden. Echt zielig naar het schijnt.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|