Terug naar overzicht
Wij hadden er 300 voorzien en ze waren allemaal op. De kerk zat vol. Het hangt er wat van af of je familie, vrienden, kennissen,... kerkgangers zijn. Bij is het echt de gewoonte dat je ook naar de mis gaat.
Hey!Wij hebben in totaal zo'n 200 mensen uitgenodigd, maar ik denk dat er nog meer mensen naar de mis gaan komen (want heb een heel deel niet kunnen uitnodigen om toch beetje te besparen) en die willen dan ook gewoon naar de mis komen om toch iets te zien!We hebben voorlopig 100 boekjes voorzien met het zelfgemaakte kaftje, maar ik denk dat ik gewoon nog een vijftigtal ga afdrukken maar zonder speciale kaft (kostenbesparing) Zowiezo krijgen de belangrijkste personen een deftig boekje!GroetjesKatrien
Ik denk dat 150 zeker voldoende is, wij hebben er 125 voor 300-tal mensen.Valerie04/07/09
Bedankt voor jullie reacties! 150 zal voldoende zijn... en als het te weinig is, ja dan ist dat maar zo hé. Dan moeten ze maar aandachtig luisteren! :-)
150 is toch al nen hoop. Als ze goed minderen geef je ze per koppel. groetjes, Carolina