Terug naar overzicht
zoek je een tweedehandsjurk?Geef je lenge en gewicht door er zijn veel mensen die hun jurk verkopen hier op de site en die zijn alvast wel te vertrouwen. en ook niet duurgroetjes,patsy
Hi Kelly,je moest eens weten hoeveel mensen dagelijks op Ebay kopen. Je plaatst daar niet zomaar in de rapte een ad hoor. Het is wel degelijk te vertrouwen omdat je als adverteerder al je gegevens verplicht moet opgeven en moet betalen om een ad te kunnen plaatsen. Ik heb er ooit metalen adaptors gekocht voor inductievuren. Geen enkel probleem gehad en bijzonder snel geleverd ook nog !Als dit je kan geruststellen... Groetjes
Toch opletten met internet... Ik ben al geld kwijt via ebay (wel maar kleine bedragen, maar toch) door mijn blindelings vertrouwen in het systeem! Van ebay wouden ze niets doen omdat het om kleine bedragen ging!! Ze hebben ze er wel vanafgehaald, maar ondertussen waren er wel veel mensen hun geld kwijt. En de oplichters schrijven zich gewoon onder een andere naam in!Eén verkoper heb ik later toevallig via een andere website teruggevonden en die heeft beloofd het geld terug te storten (was 'vergeten' mijn waar op te sturen), maar nu een maand later nog altijd niks...Niettegenstaande ik ook al goeie transacties gedaan heb, blijf ik het een risico vinden en zou dus nooit grote bedragen overschrijven.Omdat een van de verkopers trouwaccessoires verkoopt, kan ik hier niet laten om zijn naam te vermelden: emelceremonieIk denk dat je op de advertenties van particulieren wel kan reageren, dan ga je maar eens naar de desbetreffende jurk kijken vooraleer iets te betalen, maar veel van die ads die merkjurken verkopen (volgens de foto's) zijn eigenlijk 'made in China'!!
effe reageren op de geldzekerheid met ebayik verkoop materiaal van mijn kindjes op ebay. Het beste wat je kan doen om te betalen is via PAYPAL. dan ben je je geld niet kwijt, moest er iets mislopen wel te verstaan. ik heb al vele transacties gedaan en heb nog nooit problemen ondervonden, maar ja, zeg nooit NOOIT hé.Begrijp dat je een krap bedjet hebt, maar kan je nu geen soldenkleedje ofzo op de kop tikken. er bestaan ook outlets van bruidsjurken hézoek nog eens verder meid, je komt er welsuccesIsabel12-12-09
hey ik heb nog een kleed splinter nieuw doe een bod en ze is van jou
je mag gerust een foto doorsturen en de maten. kelly.thomas@telenet.be