Nu Online
Momenteel zijn er 322 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sjaal/Warmte

3-7-2009 22:57:50
Hallo,
Ik trouw eind februari en zal een kort kleedje dragen met haltertop...nu zal ik toch sommige momenten nood hebben aan iets warmer om over mijn kleed te dragen...met alle respect voor we het wel heeft, maar een "bontje" is echt niets voor mij. Een vriendin zei me van een 'wit leren jasje' maar dit lijkt me iets te 'boers'....weten jullie raad??? Toffe ideeën???

Groetjes,
Katrien

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 372

s
1-6-2007
 Meld misbruik4-7-2009 8:56:21

Een (dikkere) stoffen stola? Kan je kopen in bruidswinkels en anders een stof gaan kiezen en (laten) maken.

Je hebt er nog tijd genoeg voor om rond te kijken.

Succes.

lotte
17-4-2010
 Meld misbruik4-7-2009 12:42:07

Hey,
Wij trouwen in april volgend jaar en ik zat ook met de kou in. Ik heb een bolero laten maken in dezelfde stof als men jurk (van linea) zodat mijn rug toch een beetje tegen de kou kan. Ik heb gekozen voor eentje met korte mouwen. Maar een mooie zijden of licht wollen sjaal kan ook heel mooi zijn en bied toch een beetje warmte bij het buiten gaan.
Groetjes

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik5-7-2009 15:23:17

wij trouwden in september, en het was een koude dag.
maar heb gewoon een herfst/lente sjaaltje gekocht om rond mij te hangen.
voor februari kan je nog gerust tussen de wintersjaals kijken denk ik...

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik5-7-2009 17:56:05

wij zijn in oktober getrouwd en ik had ook een open kleed
ik had daarop een kanten bolero gedaan en ik had een zeer lange sluier die ook over mijn armen viel
voor het slechtste geval had mijn mama een mooie sjaal gehaakt
en ben gerelgeld bij mijn man in zijn vest gekropen :)
eens kijken waar je uw kleed hebt gehaald voor bijpassend een bolero ,vestje ,stola of dergelijke?

xxx Stephanie
alleenvanmij@live.be

silke
27-2-2010
 Meld misbruik6-7-2009 13:46:57

hallo katrien.

ik lees dat je eind februari trouwt, wel ik ook :) op 27 februari 2010. ik wacht nog met mijn kleedje te kopen tot de eerste kleedjes van de nieuwe collectie uitkomt en zal dan ook een bijpassende stola of jasje dragen. zit ook wel beetje in met de koude, maar voor mij mag het zelfs sneeuwen op die dag, lekker romantisch :)

grts
silke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...