Terug naar overzicht
Bedoel je feestzaal Den Orchidee in Lokeren?Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Nee, Ik bedoel Salon Orchidee in Kluisbergen :)
Zaal valt eigenlijk wel nog mee hoor.Wij zelf zijn getrouwd in Salons Regency.Vanwaar zijn jullie.groetjes
"valt eigenlijk wel nog mee" klinkt niet erg enthousiast ;)en wij zijn van kortrijk :)
Mijn dochter is op 04/07/2009 getrouwd inSalons Orchidee. Ik wil jullie op een aantal dingen wijzen maar liefst via mail of telefoon, het is nogal delicaat momenteel.
Ok, mijn email is dorothea_vandenbulcke@hotmail.comIk hoop dat 't geen te negatieve dingen zijn, want ik heb de zaal al vastgelegd...
Beste martine, zou je mij eventueel ook eens de negatieve kant kunnen doormailen want wij zijn van plan ons feest daar ook te doen. bert_ellen@telenet.bealvast bedankt
beste martine, zou je mee ook eens de negatieve dingen kunnen doormailen? ilsebyls@hotmail.com bedankt
Zou u mij deze negatieve dingen ook eens willen bezorgen want wij zijn vorig weekend ook langsgeweest in salons orchidee in Kluisbergen en het lijkt ons wel een mooie zaal.Bedankt!