Terug naar overzicht
hoi ! wij zitten met hetzelfde probleem... hou ook niet van die kleffe zwijmelliedjes. De laatste nieuwe van Nickelback is ook mooi... Succes hoor ! grtjs, tinneke 29-08-09
Patti Smith Because the nightgroetjes, Carolina
HeyIdem hier.Ons liedje is Don't cry van Guns 'n roses: niet echt gepast van tekst, maar we nemen het toch.We hadden ook nog gedacht aan Still loving you van The Scorpions.Succes ermee! x
Mss iets van snow patroll: chasing cars is wel mooi maar mss niet rock genoeg...of één van de trage nrs van Live? of Aerosmith: don't want to miss a thing, mooi en toch rockerig ;-)xx
Wij nemen Nickelback - Far AwayGroetjesKim12-09-2009
My unintended van Muse is ook mooi
hallo allemaal, bedankt voor de reacties, toch staat coldplay nog op nr 1 bij mij :) naturlijk onder overleg met mijn liefste ;) xxx Liesbeth
Hey,Wij gebruiken thank you for loving me van Bon Jovi, een slow-rock liedje met een mooie tekst.Groetjes
Waw een zeer tof nummer!Wij hebben een zeer mooie coreografie gekregen bij Dance of C van Genk.Christel geeft ook les in Hasselt.Ze staan ook bij trouwdansen op you tube.Zeker eens kijken.Veel succes. nummer christel 0479/298638