Nu Online
Momenteel zijn er 485 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eigen website over de voorbereiding

8-7-2009 11:15:41
Hallo bruidjes
ik zie hier geregeld onder ons dat jullie een eigen gemaakte website hebben.. hoe maak je die of waar begin ik eraan?

een enthousiast bruidje
Isabel
12-12-2009

Isabel
12-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 345

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-7-2009 11:17:56

Ik heb ze gemaakt via bruiloftsite.nl
Héél gemakkelijk. Het is een bestaand concept waar je zelf alles kan aanpassen van lay-out e.d. Je kan knoppen toevoegen of verwijderen,...

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Jan

Meld misbruik8-7-2009 11:24:01

Isabel, je kan dat zonder problemen gratis laten aanmaken op trouwshop.be. Je stuurt foto's en teksten, kiest achtergrond, enz... en je hebt een site die altijd blijft bestaan! Tevens krijg je een kortingsbon van 25 euro in te wisselen bij de deelnemende handelaars. Veel suc6!

Sofie

Meld misbruik8-7-2009 13:42:51

wij hebben ook één op bruiloftsite.nl, heel leuk je kunt zelfs een trouwspel maken! xx

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik8-7-2009 14:14:49

hallo
ik ben er ondertussen aan begonnen hoor
amai, tegen dat je alles getypt hebt ;-))
ik heb echter wel problemen bij het toevoegen van foto's in teksten, ik kan ze zonder problemen uploaden maar ze komen niet tevoorschijn... hebben jullie dit ook voorgehad?

Isabel
12-12-2009

Sofie

Meld misbruik8-7-2009 15:24:03

je moet eens helemaal naar beneden scrollen, wss staan ze daar ergens. Ze komen tevoorschijn waar je ze invoegt dus midden in de tekst kan ook
ik heb er niet echt problemen mee gehad
veel plezier met het opstellen! x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...