Terug naar overzicht
Ik heb ze gemaakt via bruiloftsite.nlHéél gemakkelijk. Het is een bestaand concept waar je zelf alles kan aanpassen van lay-out e.d. Je kan knoppen toevoegen of verwijderen,...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Isabel, je kan dat zonder problemen gratis laten aanmaken op trouwshop.be. Je stuurt foto's en teksten, kiest achtergrond, enz... en je hebt een site die altijd blijft bestaan! Tevens krijg je een kortingsbon van 25 euro in te wisselen bij de deelnemende handelaars. Veel suc6!
wij hebben ook één op bruiloftsite.nl, heel leuk je kunt zelfs een trouwspel maken! xx
halloik ben er ondertussen aan begonnen hooramai, tegen dat je alles getypt hebt ;-))ik heb echter wel problemen bij het toevoegen van foto's in teksten, ik kan ze zonder problemen uploaden maar ze komen niet tevoorschijn... hebben jullie dit ook voorgehad?Isabel12-12-2009
je moet eens helemaal naar beneden scrollen, wss staan ze daar ergens. Ze komen tevoorschijn waar je ze invoegt dus midden in de tekst kan ookik heb er niet echt problemen mee gehadveel plezier met het opstellen! x