Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Waasland

9-7-2009 9:30:57
Hallo iedereen,

wij trouwen volgend jaar en zijn op zoek naar een mooie, moderne feestzaal in het Waasland. Als er iemand ook nog infobrochures heeft mag men deze altijd doormailen naar: psycho-thing@hotmail.com

Alvast bedankt en voor iedereen een leuke trouw gewenst!

Aya

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1955

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik9-7-2009 10:28:53

-Kastelenhof Stekene
-'T Schalienhuys Temse
-Feestloft Le Lis Hamme
-Hof van Keulen Kallo
-De Gekke Haan Kallo
-Hotel Beveren
-Scala Beveren
-Zilte Zoen Temse

Aya

Meld misbruik9-7-2009 10:45:36

Annelies, al bedankt voor het lijstje. Heb je zelf al ervaringen met deze zalen?

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik9-7-2009 13:39:17

Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor feest je wil en wat je budget is.
Heb de meeste zalen wel bezocht.
-'T Kastelenhof, heel mooie locatie, vrij van traiteur,dus die moet je zelf nog regelen. Is 1000 euro voor de huur van de zaal en ik dacht ook nog eens 350 euro vr de bediening, is dus wel niet zo goedkoop.
-'T Schalienhuys, niet zo mooi als kastelenhof, er is wel een tuin aan.
-Zilte Zoen, is niet zo groot(te klein vr ons 150 gasten), wel heel mooi, maar heb hier al veel negatieve commentaar over de uitbaters gelezen.
-Hotel Beveren was wel mooie zaal, mooie tuin, maar iets te klassiek vr ons, 94 euro p.p. all-in dacht ik.
-Scala ben ik nog niet geweest, maar ik denk heel klassiek.
-De Gekke haan, toffe zaal, tis eens iets anders, niet super groot, geen tuin.
-Hof Van Keulen, mooie locatie, toffe tuin, ik denk ongeveer 90 euro all-in.
-Feestloft Le Lis, heel tof, niet traditioneel, sympathieke uitbaters, niet echt een tuin maar wel een groot terras zodat je buiten kan aperitieven bij mooi weer. Daar betaal je ong 55 euro p.p. tot een uur of 12, daarna zijn de dranken per consumptie.
Na lang twijfelen hebben wij beslist om zaal Toon in Sinaai te nemen, is een zaaltje aan de patersenbos, is een heel eenvoudige zaal, wel recent vernieuwd, vrij van catering. We hebben dit genomen omdat dit niet duur is en we hier helemaal ons eigen zin kunnen doen met decoratie etc. Vrienden van ons hebben een coverbandje en we wilden die laten optreden op ons avondfeest, in veel zalen mocht dit niet maar hier wel dus dat heeft ook een rol gespeeld in onze keuze.
Als je nog vragen zou hebben mail gerust naar anneliesken@telenet.be
Wanneer trouwen jullie en waar?
Groetjes

Aya

Meld misbruik9-7-2009 14:15:20

Hey Annelies,

al erg bedankt om je mening te delen! We zijn nog heel veel aan het bespreken dus hebben nog geen concrete datum, het zal waarschijnlijk in september zijn, de trouw zal plaatsvinden in Beveren of Hamme (ook daar moet nog serieus over onderhandeld worden :) )

Over Feestzaal Le Lis, weet je wat de huurprijs is van de zaal?

Groetjes, Aya

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik9-7-2009 14:20:34

Le Lis is gratis als je de catering vd zaal neemt, de eigenaars zijn namelijk traiteurs, als je een andere traiteur neemt moet je wel huur vr de zaal betalen maar weet nie hoeveel juist.
Er is een website van dus dan moet je maar eens contact opnemen met de eigenaars.
Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-7-2009 16:06:01

Wij trouwen in Scala in Beveren. Dit is de oude cinemazaal, dus echt een prachtlocatie. Bij mooi weer aperitieven we ook buiten in de mooie, ruime tuin.
Een link naar hun website vind je op onze website onderaan bij 'Locatie'.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Vince

Meld misbruik11-7-2009 8:47:30

Hey hallo daar,
Moet je zeker eens naar Zilte Zoen gaan in Temse-Elversele.Al meerdere feesten gehad en mag ik zeggen betere werk en uitsraling van zaal in omgeving Oost-vlaanderen.Serveren zeer lekker eten en aanpak is zeer prof.Succes alvast.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info