Nu Online
Momenteel zijn er 528 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bierviltjes

9-7-2009 16:01:01
voor diegenen die met bierviltjes werken als gastenboek....hoe doen jullie dit?
gewoon blanco bestellen? (je steekt ze toch daarna in het boek?)

Groetjes

Katrien

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2917

kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik9-7-2009 16:12:01

Hey Katrien,

Wij werken met feestviltjes, voor 150€ krijg je 250 viltjes, 5 x 50 kaartjes met tien verschillende vragen. Je krijgt er dan ook een map bij waar je een aantal kaartjes kan insteken.
Ik denk dat het ook wel mogelijk is om met lege bierviltjes te werken, die kan je via internet wel bestellen hoor. Maar ik denk dat het effect van de viltjes een beetje verloren gaat gaan op het feest, tenzij je het goed kadert. Als je de viltjes op de tafels legt zou ik toch per tafel een lijstje/bordje/... leggen of zetten met een aantal vragen op of kadering van wat je verwacht dat de mensen doen. En als je in de speech daar een draai aan geeft :) Maar ik denk dat het even goed mogelijk is.

grtjs kim

Mieke
14-11-2009
 Meld misbruik9-7-2009 17:32:05

Hallo,

Ik ben eigenlijk van plan om ze zelf te maken, het systeem van de bierviltjes met zelfde vragen, maar dan drukken op dikker papier ...
Heb het nog niet geprobeerd ...
Groetjes,
Mieke

Joost

Meld misbruik30-11-2009 13:27:34

Beste Katrien,

Bedankt voor jullie interesse in Het Feestviltje. De 10 verschillende leuke vragen die op voor- en achterkant van de 250 Feestviltjes gedrukt staan, vormen het grote succes. Zonder deze vragen heb je terug hetzelfde probleem als bij een gastenboek: de LEGE pagina's waarbij jullie vrienden en familie geen inspiratie hebben om iets op te schrijven.
Bovendien krijg je bij een pakket Feestviltjes ook 20 witte balpennen, een map en doorzichtige bewaarhoezen om de Feestviltjes netjes in te bewaren.

Een leuke extra tijdens jullie feest en een onvergetelijk souvenir na jullie feest.
Surf maar eens naar: www.hetfeestviltje.be

Groeten!
Joost

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...