Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

openingsdans

10-7-2009 13:21:58
Mijn toekomstig ventje en ik willen graag een speciale openingsdans en hadden gedacht met een melige slow (geen commentaar op de slowers he!) te beginnen....de plaat te laten hangen en dan over tegaan op ofwel een mix van grappige nummers (zoek op you tube originele openingsdans) of een pittige snelle dans.
Nu is mijn vriend helemaal te vinden (na op you tube filmpjes te hebben gezien) voor zo'n mix. Maar dan dans je niet echt samen en kan je later ook niet echt nog eens op een ander feest ofzo je dans laten spelen...

Wat denken jullie? Nog iemand ervaring met zo'n idee?

Groetjes,

Katrien

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 716

Sofie

Meld misbruik10-7-2009 13:25:47

Hey Katrien

Wij hebben daar ook over getwijfeld maar gaan het uiteindelijk toch niet doen. Ik vind dat de openingsdans eigenlijk een moment is om met zijn 2 echt dicht opeen te genieten en het eens een rustpauze is op de dag. Ik vind het ook héééél tof als ik het zie op youtube maar onze DJ zei dat dat in realiteit niet altijd even goed ontvangen wordt...Dus mss dat wij wel danslessen volgen om het iets minder "saai" te maken maar toch bij het melige genre blijven ;-) Zeker omdat het in het begin origineel was maar nu heel veel koppels dit doen
Maar als jij dit ziet zitten en je hebt een jong publiek dat ervoor te vinden is, ga ervoor zou ik zeggen!

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik10-7-2009 13:42:55

Wij hebben een 'gewone' openingsdans gedaan, ik vind het inderdaad ook een moment om met 2 dicht bijeen te slowen en dan daarna volle gas dansen ! Ik ben eens naar een huwelijk geweest waar dat zo'n speciale dans werd gedaan en dat was echt wel een beetje raar en beschamend hoor, ik vond het best wel wat genant.
Maar dit is persoonlijk natuurlijk.

Krista
30-5-2009
 Meld misbruik10-7-2009 22:53:19

Hey Katrien,

Wij haden Time of my life van Dirty Dancing als openingsdans. Veel verbaasde gezichten en leuke complimenten voor gekregen! Als tweede liedje hadden we dan een slow (Take my breathe ayay van Berlin) om effe rustig op adem te komen en lekker te genieten. En de dansvloer stond ineens vol. Het leuke is dat ik nu bij beide liedjes een speciaal gevoel heb. Als jullie zo'n speciale openingsdans zien zitten, zeker doen dan!

Groetjes en geniet ervan!
Krista
41 dagen gehuwd :)

Rik

Meld misbruik11-7-2009 3:09:34

Katrien, een originele gemixte openingsdans + nog iets op een scherm te zien(?), tevens gefilmd?
Voorproefje hier:
http://www.discovideo.be/page7video.html
grtz rik

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik11-7-2009 15:59:27

van veel liedjes zijn er wel up-tempo remixen gemaakt. Op you tube kan je er zo vele vinden. Misschien beginnen met het origineel (dus slow) en dan de snellere versie? dan dansen jullie nog steeds samen maar toch een beetje anders

Sara
10-10-2009
 Meld misbruik12-7-2009 14:39:54

wij hebben dit weekend zo'n openingsdans gezien en ik moet zeggen, het was fantastisch. En heeeel veel positieve commentaar gehoord.
Dus als jullie dit willen doen, niet twijfelen, gewoon ergens priveles nemen.

Kim
18-9-2010
 Meld misbruik12-7-2009 21:16:05

Hoi,
Wij zijn ook van plan om traag te starten en snel/zot te eindigen. Eerst een slow ( weten nog niet welke) en daarna ff alle remmen los op " I was made for loving you" van Kiss of "You're the one that I want" Grease.
greetz

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...