Nu Online
Momenteel zijn er 513 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

10-7-2009 13:26:03
Wij zijn er nog niet echt uit wat we willen als gastenboek maar wss gaan we met bierviltjes en gepersonaliseerde balpennen werken...maar met de kaft en de hoesjes erbij komt dit nogal duur uit vinden we, dus dachten we gewoon kaartjes in gekleurd dik papier te maken, ook de gepersonaliseerde balpennen en dit gewoon ik een kaft met fotohoesjes te steken......
Als we één van deze ideeën doen rest ons één probleem: de meeste mensen vinden het toch fijn om eens door het boek te bladeren....maar ja, dat kan dus niet echt....of zouden we het boek vaaraan leggen en de mensen zelf hun kaartje hierin laten steken?

Groetjes

Katrien

ps de komende twee weken vaan op trouwforum. Rustig op't werk en bazin is op verlof!

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 398

Sofie

Meld misbruik10-7-2009 13:48:52

Hey Katrien

bij ons is het ook kalm op het werk dus dan surf ik ook altijd meteen naar hier ;-)
ook een leuk idee als gastenboek is een babbelbox: een blijvende herinnering aan de avond en vaak hilarische beelden!
Dat van de papiertjes vind ik wel leuk op zich maar ik denk dat een boek idd handiger is, ook om bij te houden...
Sofie
15/05/10

Katrien
27-2-2010
 Meld misbruik10-7-2009 15:39:17

hallo sofie,

Ik had wel gedacht de (in dikker papier) papiertjes te bewaren in een map met fotohoesjes (ik neem de kaartjes dan in fotoformaat!)

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik10-7-2009 18:56:59

Wij hebben geen gastenboek maar bordjes in hout waarop de mensen met alcoholstift iets kunnen schrijven. De bordjes zijn 30 vierkante cm, en achteraf gaan we ze in onze living hangen. We wilden ook iets dat niet in de kast ging terechtkomen...
Misschien kan je tijdelijk zo een foto album met plastieken mapjes leggen, zo kunnen de mensen er wel in kijken. En achteraf kan je ze kleven in een gewoon foto album of zo?
Inge (1/8/09)

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik10-7-2009 18:58:22

Nog een leuk idee: je laat de mensen iets op een kaartje schrijven en zet er een plant bij (zo een krultak boompje of zo) waarin ze hun kaartje kunnen hangen. Dit idee heb ik een tijdje geleden op tv gezien en het zag er echt wel mooi uit...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-7-2009 19:00:11

Dan zie ik eigenlijk niet zoveel verschil met een gewoon gastenboek... Enkel meer werk voor jou: Papier op de gewenste grootte snijden, alle papiertjes in dat fotomapje steken... En wat is de meerwaarde? Dit komt toch op hetzelfde neer als gewoon in een boek noteren?
Er kunnen ook papiertjes kwijt raken, als je de mensen aan tafel laat schrijven, kunnen er vlekken op komen...
Geef mij dan toch maar een gewoon gastenboek...
PS: Dit is niet om je idee af te kraken, hé! Gewoon wat stof om over na te denken! ;-)

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik10-7-2009 21:06:32

Wij hebben ook een gewoon gastenboek. Maar efkes iets anders; krijgen jullie geen problemen op het werk met al dat gesurf onder de uren? Bij ons gaat dit niet hoor. Alles wordt gecontroleerd. Er zijn zelfs al enkele ontslagen gevallen door zulke dingen.

groetjes, Carolina

Katrien
27-2-2010
 Meld misbruik11-7-2009 12:00:03

aan véronique:

ik denk dat sommige mensen niet de moeite doen of vergeten in een gatsenboek te schrijven...als een een kaartje met balpen bij hun bord straat gaan ze vlotter schrijven denk ik (bij mijn zus en schoonzus heeft lang niet iedereen in het gatenboek geschreven)...

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...