Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 365 dagen !!!!

16-7-2009 13:44:00
Hoi allemaal

Eindelijk staat er bij ons ook 365 dagen op de teller. Dus volgend jaar op deze dag stappen we in het huwelijksbootje.
Ik weet dat het nog een hele tijd is maar toch ben ik superblij. Toen we ons verloofden stonden er 513 (!!!) dagen op de teller! Dus voor ons is er nu al een groot stuk vanaf. Denk wel dat het vanaf nu supersnel zal gaan.
Enfin, bedankt om te luisteren (allé lezen).
greetz
Lins

Lindsay
16-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 422

kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik16-7-2009 14:00:36

Hey Lins,

Bij ons nog 309 dagen, wij komen van 450 ongeveer :) Veel succes en plezier bij de voorbereidingen!! Ik hoop ook dat het nu snel gaat :) Maar ja, nu is het zomer, voor je het weet ist weer kerst en nieuw en hup, de grote dag is daar :)

x kim

daisy
3-9-2010
 Meld misbruik16-7-2009 14:16:58

bij ons staat de teller op 414 nu. wij dachter eerst wij beginnen veel te vroeg aan de voorbereidingen, maar nu ben ik toch wel heel blij dat we dat doen, zo kun je alles rustig doen en genieten we er heel lang van. wij trouwen op 3 september 2010 ik denk dat we na die datum in een zwart gat gaan vallen omdat we er nu dagelijks mee bezig zijn. ik ga heel blij zijn als we kunnen zeggen: nu nog een jaartje. maarja dat zal wel vlug zijn.
groetjessss daisy

Sofie

Meld misbruik16-7-2009 14:34:56

Bij ons nog 303 en ik kom ook van ongeveer 400, ik vind nog steeds dat het traag vooruit gaat maar anderzijds kunnen we er dan ten volle naar uitkijken en van de voorbereidingen genieten! En hebben we nog veel keuze in alles (zalen, fotograaf, dj etc)

we zullen elkaar hier zeker nog tegenkomen!
Sofie
15/05/10

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik16-7-2009 15:17:13

hallo,

Ja reken maar dat het vlug gaat. Je bent bezig met alle voorbereidingen en dan plots is die dag er die nog zo ver weg leek.
Geniet alvast nog van laatste 365 dagen als vrijgezel en van de voorbereidingen.
Groeten,
Annelies
09/05/09

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik16-7-2009 17:37:51

bij ons nog 331 dagen en lijkt een eeuwigheid.nou ja...om eerlijk te zijn zijn we nog steeds niet verloofd.hij vraagt het maar niet terwijl hij weet dat ik heel traditioneel ben.hij zegt dat hij het ooit wel zal vragen maar om eerlijk te zijn is hij mij hiermee aant kwetsen!
iedereen die weet dat we die datum gaan trouwen,vragen hoe hij het gevraagd ed....niet dus...:(((

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik17-7-2009 0:27:25

Hier nog 309 dagen op de teller en we zijn begonnen aan minder dan 365 :-) we zijn dus nog niet zo heel lang aan het plannen. Ik denk dat onze datum er heel snel zal zijn, ik loop soms nu al inwendig te stressen over vanalles en nog wat. Ik ben alleszins blij te lezen dat wij dus niet de enigen zijn die dagelijks bezig zijn met de grote dag; soms denk ik dat we (en vooral ik dan) overdrijven...maar er komt nu eenmaal heel wat bij kijken en ik ben nogal een perfectionistische controlefreak

Jessica

Meld misbruik17-7-2009 10:55:53

Hallo,

wij trouwen 3 juli 2010...Ook nog een tijdje dus. Maar ik vind dat de maanden juli en augustus nu wel lang duren. Ik zal blij zijn dat het september is, dan is iedereen weer volop aan het werk. En voor je het weet zijn het eindejaarsfeesten en is het dan 2010...En denk dat het dan wel vlug zal gaan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...