Nu Online
Momenteel zijn er 716 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@annabel --> met papa naar het altaar.

16-7-2009 21:59:56
Hey Annabel,

ik heb net je reactie gelezen op het 'probleem' van Sharon.
Mij lijkt het ook wel tof om elkaar pas in de kerk te zien. Hij staat dan te wachten en ik kom dan als laatste met papa de kerk binnen. Maar hoe regel je dat dan met het trouwvervoer. Wij hebben een hele speciale trouwauto geregeld en ik weet dat mijn verloofde het heel stom zou vinden als hij er niet kan inzitten die dag om naar de kerk te gaan. Hoe doen jullie dat concreet?
Ben ik echt wel heel benieuwd naar.
groetjes Lins

Lindsay
16-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 399

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik16-7-2009 23:30:30

bij ons komt een koets en nog een koets mijn ouders,daggasten en mij halen.mijn vriend laatr mijn boeket bezorgen.aan de kerk komt eerst de koets met daggasten aan en daarna men papa en ik.mijn vriend laat zich door een maat naar de kerk voeren en wacht daar.nadien gaan we natuurlijk samen met koets naar men ouders hun huis voor verdere foto's en klein hapje en zo gaan wij door voor onze persoonlijke foto's.is allemaal ni ver van elkaar.naar de zaal hebben wij ander vervoer want dat is vele verder.

nadeel aan dit alles is dat ik hem een hele voormiddag niet zal zien want wij trouwen norma in namiddag.kan me wel lekker uitslape bij mijn ouders en me rustig(ehm) klaar maken :)

hebben jullie nog een ander idee?

vind het wel ergens spijtig dat hij me niet komt halen maar ja...je kan niet alles willen he en hij dat aan het altaar staat te wachten...dat lijkt me heeeeeel leuk ;)

hopelijk ben je hier wat mee.

groetjes!!!

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik16-7-2009 23:31:59

ow...je kan ook eerst eventueel u verloofde met de auto laten gaan en zo u ophalen wanneer hij al in kerk is....trouwens normaal als jij toekomt zit iedereen in de kerk he ;)

xxx

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik17-7-2009 9:16:11

Bij ons zal het ongeveer als volgt gaan:

Om 11 uur trouwen wij voor de wet (niet in het wit) dus we zien elkaar zowiezo wel al in de voormiddag. Daarna gaat hij naar huis en ik naar mijn ouders thuis om me klaar te maken. Om 13.30u komt hij me thuis ophalen (ook wel romantisch... als ik langs de trap naar beneden kom en hij staat daar met zijn bruidsboeket). Dan rijdt de suite één per één naar de kerk, dan mijn verloofde met zijn mama en dan ik met mijn papa. Iedereen gaat één voor één de kerk dan in (suite), en mijn verloofde en zijn mama gaan daarna naar binnen. Eenmaal iedereen klaar zit en mijn verloofde vooraan staat is het showtime haha! Dan mag ik met mijn papa naar voor stappen... gaat wel emotioneel zijn om alle vrienden/familie/kennissen te zien zitten en een supertrotse papa naast mij te hebben. Ik kijk er zohard naar uit!

De getuigen die zullen ook vooraan staan alvorens wij naar voor gaan, dus zij staan daar als eerste om ons 'op te vangen'.

Ik weet niet in hoeverre dit traditioneel is, maar ik vind dit perfect zo dus voila :) Genieten dat ik ga doen, man man!

Vind het wel fijn, stilletjes aan komt alles op zijn pootjes terecht. Gisteren de dj over de vloer gehad! Alles kunnen afspreken, het wordt een vet feestje.

Dit weekend wrs de misboekjes proberen te printen en we gaan voor onze ringen zien!

Groetjes
Katrien
nog 78 dagen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...