TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dorien
9-7-2010
|
17-7-2009 10:27:10
Lindsay ,
Sorry dat ik hier een berichtje post , want het is eigenlijk niet voor mij bedoeld.
Maar wij trouwen 9 juli 2010 en ik heb net mijn save the date kaartjes gestuurd. Die ze dan op hun koelkast kunnen houden om de datum goed te onthouden! Zodat ze zeker niet te vroeg op zomervakantie zouden vertrekken.Ik vond het niet zo leuk om deze kaartjes bij de kerstkaartjes te steken en heb beslist om ze nu te versturen. Iedereen had echt leuke reacties hierop!
Op ons kaartje stond het volgende ;
Save The Date Jeffrey & Dorien gaan trouwen!
De officiele uitnodiging volgt nog komend jaar. Dan zijn we met alle voorbereidingen klaar. Echter onze trouwdatum staat al vast. En wij willen die graag vieren met jullie als onze gast! Vrijdag 9 juli 2010 wordt dus onze grote dag... Die je alvast in je agenda reserveren mag!
Hopelijk heb ik je toch een beetje kunnen helpen?
Groetjes Dorien 09/07/10
|
|
stephanie
4-9-2010
|
17-7-2009 10:59:58
Had er nog niets over gelezen of gehoord, maar vind het echt een schitterend idee! Bij deze dus bedankt voor de tip!
Groetjes
Stephanie
|
|
s
1-6-2007
|
17-7-2009 11:13:22
Dit gaat weer overkomen als een negatief berichtje, maar ookal krijg ik ruim vooraf een save the date kaartje. Ik zou eigenlijk niet kijken naar iemand zijn trouwdatum om mijn vakantie te plannen. Tenzij het een heel goede vriendin is of naaste familie. Maar voor gewone vrienden of neven/nichten dus niet.
Misschien ben ik de enige die er zo over denkt, maar ik zou er niet vanuit gaan dat je door zo'n kaartje plots minder afzeggingen gaat krijgen.
Let op: ik ben er niet tegen ofzo! Ik vind het koelkastkaarte van Dorien heel leuk en zou het ook op mijn koelkast hangen. Maar de datum toch negeren als ik mijn vakantie boek. (sorry)
|
|
s
1-6-2007
|
17-7-2009 11:13:24
Dit gaat weer overkomen als een negatief berichtje, maar ookal krijg ik ruim vooraf een save the date kaartje. Ik zou eigenlijk niet kijken naar iemand zijn trouwdatum om mijn vakantie te plannen. Tenzij het een heel goede vriendin is of naaste familie. Maar voor gewone vrienden of neven/nichten dus niet.
Misschien ben ik de enige die er zo over denkt, maar ik zou er niet vanuit gaan dat je door zo'n kaartje plots minder afzeggingen gaat krijgen.
Let op: ik ben er niet tegen ofzo! Ik vind het koelkastkaarte van Dorien heel leuk en zou het ook op mijn koelkast hangen. Maar de datum toch negeren als ik mijn vakantie boek. (sorry)
|
|
Dorien
9-7-2010
|
17-7-2009 11:31:10
@ S ,
Ieder zijn mening , en daar mag je zeker en vast voor uitkomen.
De mensen die uitgenodigd zijn op ons huwelijk zijn ons allemaal na aanhet hard en zijn geen verre kennissen of zo... Familie , en heel goede vrienden.
Ik weet zeker dat zij hier allemaal rekening mee zullen houden. :)
Groetjes Dorien
|
|
Arianne
1-8-2009
|
17-7-2009 11:59:44
Sorry voor de eerder late reactie, ik was nog niet komen piepen op het forum. Wij hadden een soort postkaart met in grote sierlijke letters de datum, onze namen en de link van de website. Op de achterkant (voor die ik bij de kerstkaarten stak, want heb ook een deel gewoon uitgedeeld als aankondiging) had ik geschreven: naast onze beste wensen voor dit jaar, hebben wij ook een verrassing klaar. Houden jullie 8 augustus 2009 vrij? Want dan trouwen wij.
Ieder zijn mening S. In ons geval heeft het gezorgd voor minder afzeggingen. We hebben het beperkt gehouden familie en goede vrienden, weinig mensen met schoolgaande kinderen en de meeste nemen hun vakantie dus niet in de grote vakantie. Velen hebben me achteraf laten weten dat ze de week na onze trouw vertrekken, aangezien ze de datum op voorhand kende en er graag wilde bijzijn. Ik vond het een goede oplossing, mensen kennen dan de datum en kunnen zelf kiezen of ze hiervoor hun (eventuele) vakantie verschuiven. Ik prefereer dit tegenover het geval waarbij mensen hun vakantie boeken en achteraf spijt hebben omdat ze er niet bij kunnen zijn... Lindsay in ieder geval succes met de kaartjes...
|
|
Annemie
29-8-2009
|
18-7-2009 22:57:16
Hallo,
wij trouwen op 15 augustus en hebben in mei een 'save the date' mailtje gestuurd naar iedereen die we uitnodigen op ons avondsfeest. We hebben hiervoor een mooie foto van op vakantie genomen er er een tekstje opgezet. Heel eenvoudig: Save the date 15 augustus 2009 en dan in ps.hebben we gevraagd om de adressen naar ons door te sturen voor de uitnodigingen. Dus twee vliegen in één klap. We hebben veel leuke reacties gehad.
Succes nog met de voorbereidingen,
Annemie
|
|
Krista
30-5-2009
|
19-7-2009 15:44:05
Hey Arianne,
Wij hadden vorig jaar in onze kerskaarten volgend tekstje gezet:
Voor het nieuwe jaar hebben we een verassing klaar! Houden jullie 30 mei '09 vrij? Want dan trouwen wij!
Groetjes, Krista
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|