Terug naar overzicht
Wauw eigenlijk wel een superidee zeg!Wij trouwen in mei dus dan zal er niet meer van in huis komen :-)Ik zou zeker zelf rijden dan zijn jullie echt alleen met zijn tweetjes anders zit die hele bus erbij en hebben jullie nooit privéIn Oostenrijk zijn er superromantische dorpjes dus dat wordt vast geen probleem en zelfs Tignes in Frankrijk vind ik nog gezellig en best romantischJullie kunnen een Spa-hotel nemen en mss bieden ze dan zelfs een speciale honeymoon regeling aanveel geluk ermee en geniet ervan!Sofie15/05/10
Das leuk!Wij trouwen 27-11-2009 en vertrekken 28-11 naar oosterijk voor een week.Neem mijn kleed ook mee voor een fotoreportage in de sneeuw.Ik zie er echt al heel erg naar uit he.
oh ja wij rijden gewoon zelf want we willen te veel zien in oosterijk om zonder eigen vervoer te komen.
Hey Tamara,En wie doet de fotoreportage daar??Lijkt wel leuk idee.....alleen, ik zal het wel koud hebben watn heb een kort kleed, maar voor bedanksfoto wel origineel denk ik...op men snowboard met muts op en dan trouwekleed of zo....hihiGroetjesKatrien