Nu Online
Momenteel zijn er 575 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hwelijksreis winter

17-7-2009 15:33:06
Hallo!
Ik weet dat dit niet veel voorkomt maar wij kiezen een huwelijksreis naar de sneeuw. We snowboarden allebei graag en trouwen eind februari. Normaal doen we onze wintersportvakantie met de familie, nu dus ideaal om eens met zijn tweetjes te gaan...
Zijn er nog die kiezen voor de sneeuw? Hebben jullie toffe en romantische suggesties?
Zouden jullie zelf rijden of met bus....gaan?

Groetjes,

Katrien

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 329

Sofie

Meld misbruik17-7-2009 15:41:09

Wauw eigenlijk wel een superidee zeg!

Wij trouwen in mei dus dan zal er niet meer van in huis komen :-)
Ik zou zeker zelf rijden dan zijn jullie echt alleen met zijn tweetjes anders zit die hele bus erbij en hebben jullie nooit privé
In Oostenrijk zijn er superromantische dorpjes dus dat wordt vast geen probleem en zelfs Tignes in Frankrijk vind ik nog gezellig en best romantisch
Jullie kunnen een Spa-hotel nemen en mss bieden ze dan zelfs een speciale honeymoon regeling aan

veel geluk ermee en geniet ervan!
Sofie
15/05/10

Tamara
27-11-2009
 Meld misbruik18-7-2009 6:15:39

Das leuk!
Wij trouwen 27-11-2009 en vertrekken 28-11 naar oosterijk voor een week.
Neem mijn kleed ook mee voor een fotoreportage in de sneeuw.
Ik zie er echt al heel erg naar uit he.

Tamara
27-11-2009
 Meld misbruik18-7-2009 6:16:48

oh ja wij rijden gewoon zelf want we willen te veel zien in oosterijk om zonder eigen vervoer te komen.

Katrien
27-2-2010
 Meld misbruik18-7-2009 9:58:55

Hey Tamara,

En wie doet de fotoreportage daar??
Lijkt wel leuk idee.....alleen, ik zal het wel koud hebben watn heb een kort kleed, maar voor bedanksfoto wel origineel denk ik...op men snowboard met muts op en dan trouwekleed of zo....hihi

Groetjes

Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...