Terug naar overzicht
Ik heb er al een huwelijksfeest meegemaakt & daar was alvast niets op aan te merken. Dat koppel gebruikte wel een kerk uit de buurt omdat de kapel niet zo groot is, maar het klooster is zeker de moeite. Mooie tuinen, lekker eten, mooie aankleding & gezelligheid troef. Wel geen idee van de prijzen!
als priester van de Gemeenschap Goede Herder willen wij daar al meerdere christelijke vieringen mogen voorgaan. Het kapel heeft wel 'iets', het is er leuk om vieren en de accomodatie aldaar is prima. Ik heb daar zeker geen negatieve ervaringen. Wat de prijzen aldaar betreft, kan ik jullie niet helpen.
Hoi Claudia,wij zijn er in februari getrouwd, maar aangezien het in de winter wel eens koud durft te zijn, hebben wij onze viering er niet gedaan. De kapel heeft geen verwarming! Wij hebben er wel onze foto's gemaakt.De prijzen vallen er best mee, zijn te vergelijken met andere zalen! En de sfeer is er fantastisch, onze genodigden spreken er nog van!zaalhuur: 665, dj: 600 (of 200 voor huur materiaal), menu zelf te kiezen, maar al vanaf 40euro pp, receptie: 20-25 euro pp, kapel: 300euro?En als je er wat voor voelt, de acts zijn ook heel leuk. Wij hadden een Abt die onze receptie wat opleukte voor 250euro.veel plezier alvast,groetjes,Nele