Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sint-jansberg

18-7-2009 21:36:22
Hallo,

Heeft iemand ervaring met sint-jansberg in Zelem?
Wij zouden hier zowel onze viering willen houden in de kapel en dan ons feest ook daar.
Heeft iemand dit al eens meegemaakt? En enig idee hoe het zit met de prijs?

alvast bedankt

claudia
15-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 390

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik18-7-2009 22:41:08

Ik heb er al een huwelijksfeest meegemaakt & daar was alvast niets op aan te merken. Dat koppel gebruikte wel een kerk uit de buurt omdat de kapel niet zo groot is, maar het klooster is zeker de moeite. Mooie tuinen, lekker eten, mooie aankleding & gezelligheid troef. Wel geen idee van de prijzen!

Johan

Meld misbruik19-7-2009 8:48:26

als priester van de Gemeenschap Goede Herder willen wij daar al meerdere christelijke vieringen mogen voorgaan. Het kapel heeft wel 'iets', het is er leuk om vieren en de accomodatie aldaar is prima. Ik heb daar zeker geen negatieve ervaringen. Wat de prijzen aldaar betreft, kan ik jullie niet helpen.

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik19-7-2009 9:37:00

Hoi Claudia,

wij zijn er in februari getrouwd, maar aangezien het in de winter wel eens koud durft te zijn, hebben wij onze viering er niet gedaan. De kapel heeft geen verwarming! Wij hebben er wel onze foto's gemaakt.
De prijzen vallen er best mee, zijn te vergelijken met andere zalen! En de sfeer is er fantastisch, onze genodigden spreken er nog van!
zaalhuur: 665, dj: 600 (of 200 voor huur materiaal), menu zelf te kiezen, maar al vanaf 40euro pp, receptie: 20-25 euro pp, kapel: 300euro?
En als je er wat voor voelt, de acts zijn ook heel leuk. Wij hadden een Abt die onze receptie wat opleukte voor 250euro.

veel plezier alvast,
groetjes,
Nele

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...