Terug naar overzicht
dag anke, Ik heb het onze net doorgestuurd.groetjes, Kathia
t onze staat op onze bruiloftsitewww.francoisencaroline.onzebruiloftsite.nl Ik deed inspiratie op op de site van Adagio ceremonies
Hey,Wij trouwen ook op 28/08/2010 en ik ben ook al volop bezig met de voorbereidingen!Gelieve ook misboekjes naar ons door te sturen op wijgaantrouwen28082010@hotmail.com. Bedankt!
Misboekjes zijn ook altijd welkom op vermeulen_leen@hotmail.comAlvast bedankt!
ik ben heel blij te horen dat er nog mensen zo vroeg er willen aan beginnen. wij trouwen iets na jullie op 3-9-2010 en ik ben ook al met ons misboekje en de muziek bezig. veel zeggen jullie zijn zo vroeg, maar ik doe het liever rustig aan.veel succesdaisy
www.insides.be en dan ddorklikken nar huwelijk.
Heb het mijne ook doorgemaild ! Ook eens vragen aan de priester, die heeft meestal zo'n boek met allerlei teksten in per onderdeel van de mis.
Hey Bruidjes,je mag er altijd doormailen naar meirekimberly@hotmail.com. Wij zijn gisteren voor de eerste maal naar de pastoor geweest en hij gaf een aantal voorbeeldjes mee, ... uit 1997 en 1998 :) Hij heeft dan ook maar één trouw per jaar die mens ;)alleszins bedankt!x kim
Hey Anke, als je misboekjes hebt, mag je ze ook altijd naar mij sturen. Wij trouwen al 17 oktober en ben ook nog volop met ons misboekje bezig.Het gaat minder vlot dan we verwacht hadden, dus alle hulp is welkom...daisymoons@hotmail.com
Hallo iedereen,Jullie mogen ook naar mij sturen,ben al bezig aan mijn boekje,,,andere ideeen is altijd leuk!!nancytemmerman331@hotmail.com
Ik kan ook wel wat hulp gebruiken bij het samenstellen van een boekje. Wij trouwen niet voor de kerk, maar willen wel een ceremonie houden in openlucht.Alvast bedankt!marjan_coppens@hotmail.com
Hey!Wij trouwen ook op 28 augustus 2010 en ben ook net met de eerste voorbereidingen begonnen van ons boekje. Al veel reacties gehad? Mail ze mij gerust door als je wil: isabel_hellin@yahoo.comNe dikke merci alvast!