Terug naar overzicht
Ik heb schoenen van Sophie Sposa !!!De prijzen liggen tussen de 100 en 200€, zo heb ik voor mijn paar 150 betaald ..Het is in satijnen stof, met speciale kussentjes tegen pijn aan de voeten :-)Mijn schoenen kunnen ook gekleurd worden (enkel als ze in satijn zijn dacht ik )in het kleur van je jurk ( bij mij was dat niet nodig )Dan betaal je natuurlijk ook nog eens een meerprijs ..Ik ga het na m'n huwelijk waarschijnlijk doen, ze in grijs of zwart, zodat ik ze kan doordragen!Verkooppunten Antwerpen: Firas bvba / EleganceCarnotstraat 69B-2000 Antwerpen0032 0487 219 456Het BruidsparadijsAntwerpseweg 280-282B-2950 KAPELLEN03-605 55 33JPC BruidsmodeJan van Rijswijcklaan 69B-2018 ANTWERPEN0032-3-2388211
ik heb er ook van Sophie Sposa! Ik heb de mijne gekocht in Breda en betaalde er 178 euro voor, heb ze gisteren op een site gevonden voor 185. Het is model Margreet in leer, ze zitten wel heel goed moet ik zeggen. De lederen schoenen kan je uiteraard niet kleuren.
Ik had ook schoenen van Sophie Sposa (model Antoinette). Deze kwamen van Liliane Claes in Herentals en ik heb die 175 € betaald. Ze hadden wel wat keuze daar. En kijken kost niks hé.Groetjes,Kristareeds 52 dagen gehuwd :)
Hey,ik had mijn schoenen (Karen) gekocht bij het bruidsparadijs in Merksem voor 165 Euro. Ze wouden eerst de schoenen vanuit de winkel meegeven, maar dat wou ik niet. Ze hebben dan een bestelling geplaatst en daar heb ik wel even op moeten wachten... maar alles is goed gekomen.Groetjes,Kelly
Bedankt voor jullie reacties!!Wauw jullie hebben ook wel leuke modelletjes gekozen!Ik zal dan maar eens op zoek gaan naar mijn droomschoenen :-) Hopelijk valt die hak van 7cm mee want ik ben er echt verliefd op :-DGroetjes