Terug naar overzicht
Hallo,Je moet vooral een kleedje nemen waar je je goed in voelt ! Ik wil ook in het kort trouwen - knielengte, en helemaal niet traditioneel van stijl. Dus doe ik dat ook :-)Je zult sowieso stralen in je kleedje hé, en iedereen zal wel onder de indruk zijn :-)
Je moet je niets aantrekken van wat ze denken of verwachten.Je zal ten minste orgineel uit de hoek komen. De mensen gaan zich dat herinneren !Ik zelf trouw in een kleed wit/rood. Er zijn ook mensen dat dat "niet traditioneel" gaan vinden, maar het is en blijft jouw keuze. Het is uiteindelijk jouw dag, en zo ga je er maar 1 hebben ...Maak je geen zorgen !Groetjes,
ik wil nu wel in het lang trouwen maar dat is echt een persoonlijke keuzeBovendien zul jij tenminste goed kunnen dansen met je korte kleedje terwijl ik met die sleep zal moeten sleuren ;-)Sofie15/05/10
Hoi!Da's toch super, zo'n kleedje ;o)Zeker voor gaan!Ikzelf heb ook meerdere malen getwijfeld aan mijn jurk. Niet omwille van de stijl, maar wel omdat ik ze bij een naaister liet maken en vooraf niet wist wat het uiteindelijke resultaat precies zou worden.Maar blijkbaar zijn deze twijfels heel normaal; vele bruidjes herkenden mijn twijfels en gaven me een (spreekwoordelijk) duwtje om zeker door te zetten.Dus: DOEN, meid!!Grtjs, Sabrina
je moet je niets aantrekken van wat er van je verwacht word. het is jullie dag. zo denken wij er ook over. wij willen die dag plezier hebben en de dag zal verlopen hoe wij het willen en niet hoe de anderen het willen. dus als jij je goed voelt met dat kleedje dan moet je er niet aan gaan twijfelen. ik wil ook niet in het wit trouwen ook al is dat toch meestal hetgene wat ze verwachten.veel succesgroetjes daisy
het is jouw dag dus ook jouw jurk! Als jij een traditioneel lang kleed niet ziet zitten...so what? Je hoeft niet te doen wat mensen van je verwachten, wel waar jij je goed bij voelt.
doe aan wat jij echt wil, het is jouw dag en jij moet er je goed bijvoelen, laat je niet lijden door anderen.
Ik ga ook voor een kort kleedje!
dag bruidjes-in-'t-kortMooi zo! Wees jezelf en draag wat je wil! Op onze trouw in april was ook in 't kort (kleedje op knielengte) en ik heb zoveel positieve reacties gekregen! Ik voelde me eigenlijk ook verdraaid sexy; wat ik met een prinsessenkleed niet zou gevoeld hebben. Ik ben nu eenmaal niet zo'n romantisch type, maar nogal pittig. Mijn kleedje straalde dit echt uit... en ik was de hele dag zo heerlijk comfortabel in mijn korte kleedje (geen gesleur en gesleep). En zeg nu zelf, is het niet zoveel leuker om iets te doen wat eigenlijk 'niet verwacht' wordt!? :-)GroetenJoke