TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
23-7-2009 12:40:07
Ja ik heb dat ook gehad. Enig verschil, ik had het mijne al 6 maanden thuis hangen, en ongeveer al 3 keer aangehad voor schoenen, lingerie en accessoires erbij te passen. En toen ik het nog eens aandeed om er een foto van te laten nemen om mee naar de kapper te nemen voor mijn proefkapsel, voelde ik mij er ineens niet meer goed in. Resultaat, het tweede kleed is in de maak. Zo'n vaart zal het wel niet lopen hé.
|
|
Sofie
19-9-2009
|
23-7-2009 12:59:35
Op een kapstok is toch nog altijd iets anders dan dat je het zelf aanhebt. Als je echt zoveel twijfelt, vraag aan de winkel of je het nog eens mag passen.
|
|
Sara
8-8-2009
|
23-7-2009 14:44:41
Hey Isabel,
Ik zou ook es vragen om opnieuw te passen als je heel erg twijfelt... Zelf heb ik ook een kleedje van LR, en ik heb soms ook wel twijfels, maar elke keer als ik het aandeed, verdween dat! Je hebt dat kleed toen gekozen met een reden! Die dag zal je sowieso stralen... :)
Groetjes Sara 08/08/'09
ps: welk nummer van set is het geworden??? Of hou je het liever geheim?
|
|
heidi
|
23-7-2009 14:52:10
het is zoals hieronder beschreven, op kapstok toont het iets helemaal anders. toen ik mocht kiezen lieten ze me de kleedjes zien op kapstok, veel neen gezegd(niet mooi), na het passen van mijn gekozen kleedjes toch een paar neen kleedjes gepast, en je raad het al, het is een neen kleedje geworden. Op kapstok of foto zegt een kleed niets, je moet het aantrekken.
|
|
Isabel
12-12-2009
|
24-7-2009 15:50:58
@ Sara Hey het is nummerke 52 ;-)) en jij ?
Isabel
|
|
Kim
1-8-2009
|
26-7-2009 13:03:32
Ik had dat ook hoor! Toen de winkeljuffrouw met mijn kleed eraan kwam, viel het een beetje tegen bij mij. Maar eens ik het aanhad, was ik terug in de wolken.
Dus geen paniek. Ga het eventueel nog eens passen als je echt twijfelt, het is tenslotte te belangrijk.
Kiml
|
|
anja
7-8-2009
|
2-8-2009 20:36:24
Ik vind mijn kleed op foto helemaal op niets trekken...maar als ik het aan heb....prachtig
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|