Nu Online
Momenteel zijn er 566 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen-hakhoogte

23-7-2009 13:09:24
Hallo,

Ik trouw in een kort kleedje en ben vrij klein en had eens gedacht om een iets hogere hak te nemen voor mijn trouwschoenen dan ik gewoon ben....normaal gezien draag ik niet zo vaak een schoen met hak en diegene die ik heb zijn maar van die kleintjes (max 3 cm).
Denken jullie dat het zou lukken met een 5à6 cm hak? (Hoger durf ik niet gaat omdat ik bang ben te vallen dan...)

Groetjes

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 412

Ines
8-8-2009
 Meld misbruik23-7-2009 13:13:28

Hallo!

Hou er wel rekening mee dat je veel moet staan die dag, pijnlijke voeten zijn dan niet echt plezant...

groetjes

joke
1-8-2009
 Meld misbruik23-7-2009 13:21:42

de truuk met hoge hakken is : gewoonte. Als je echt graag die dag hogere hakken wil dragen, zou ik dan "gewone" schoenen kopen ('t zijn solden :) ) met een gelijkaardige hak en als je daar dan een tijdje mee gaat werken, moet het wel lukken.

Lien

Meld misbruik23-7-2009 13:28:54

Gewoon op tijd beginnen oefenen, je staat versteld van hoe snel je dit gewoon bent hoor.

Ik trouw ook in een kort kleedje en mijn hakken zullen +- 8 à 9 cm zijn. En daar kan ik met gemak een ganse dag op lopen.

Je kan ook zo van die gel pads kopen en dit in je schoenen leggen.

tami
26-6-2010
 Meld misbruik23-7-2009 14:29:32

Hallo,

5-6 cm hakhoogte is nog goed te doen, denk ik. Waar het vooral om draait is de dikte van de hak. Naaldhakken en dergelijke zijn moeilijk om mee te lopen als je het niet gewend bent. Kijk dus liever uit naar een paar escarpins met een wat dikkere hak. En wil je schoenen die als pantoffels zitten ? De meeste lederen schoenen die helemaal gevlochten (tressé) zijn, zitten heel erg comfortabel. Vroeger vond je ze bij Bailly en in het wit maar ik weet niet of dit huis nog bestaat.
Sukses gewenst !

SOFIE

Meld misbruik23-7-2009 20:10:24

toen ik op zoek ging naar mijn schoenen had ik 2 paar voorkeursschoenen, 1paar met hakken van 7cm en 1paar van 5cm. de verkoopster zei dat een hak van 5cm ideaal was, niet te hoog en nog makkelijk om de hele dag op te lopen.
Als je niet gewoon bent om op naaldhakjes te lopen, dan kies je misschien beter een schoen met een iets bredere hak.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...