Terug naar overzicht
Wij zijn die 5 maanden op voorhand al gaan kiezen. Maar hadden de onze al binnen de week. Alleen als je iets speciaal laat ontwerpen zal de wachttijd wat langer zijn zeker. Maar voor standaard-ringen denk ik dat je maximum 2 weken moet rekenen.Sofie19/09/2009
Hey,wij hebben die van ons in februari besteld en zijn ze afgelopen weekend gaan halen. Hangt er inderdaad van af welke je kiest. Die van ons waren er dus die speciaal ontworpen zijn, vandaar de lange wachttijdgrtzAns08-08-2009
Wij zijn 4 maanden op voorhand gaan kijken en hebben 1 maand later besteld. Onze ringen waren klaar na 2 weken (met gravure). groetjesNele08/08/2009
Onze ringen waren ook na een week al klaar.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Dag Katrien,wij zijn in februari gaan kijken voor ringen (we wisten direct wat we wilden) en hebben 15 weken gewacht eer we ze op mochten halen.Normaal zou het 12 weken zijn. Is bij een juwelier die alles zelf maakt, vandaar de langere wachttijd, en hij had voor ons genoeg tijd dus heeft hij drie weken extra genomen.Groeten,Eva10/10/'09
Dag Katrien, wij trouwen in oktober en zijn ons ringen gaan bestellen in maart. Deels omdat ik niet kon wachten en ook omdat leveringstermijn redelijk lang was in die winkel (fede di oro). Wij krijgen onze ringen in september en maar goed ook, denk dat ik er moeilijk vanaf zal kunnen blijven.
Ook ik heb geen geduld, hebben er onlangs al gekocht (en trouwen pas in mei 2010). Wij konden de ringen na 3 uur al ophalen en kregen ze dus dezelfde dag al mee!