Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

intredelied

24-7-2009 13:15:03
Hallo,
Mijn vriend en de suite komen binnen op een lied, maar mijn vader en ik komen op een ander (specialer) nummer binnen. Maar in de meeste misboekjes staat er "intredelied"...Hoe doe je dat dan als je er eigenlijk twee hebt?

Groetjes

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 363

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik24-7-2009 13:20:56

Ik zou ofwel ze er alle 2 dan in zetten, ofwel alleen het liedje waarop jij met je vader binnen komt, ofwel kan je gewoon intrede schrijven, zonder specifiek de muziek te vermelden, dan is het een verrassing hé.
Sofie
19/09/2009

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik24-7-2009 13:25:07

Hey,

Wij hebben staan:
intrede bruidegom en suite
intrede bruid

wel met telkens de vermelding van het liedje, eenmaal de viering start is da geen geheim meer vinden wij, een paar minuten later wete ze het toch, en de mensen die het boekje graag bijhouden hebben ook ineens alles er in staan voor de herinnering later.

groetjes
Ans
08-08-2009

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik24-7-2009 23:40:17

Wij hebben er ook 2, we hebben gewoon gezet:
Intredeliederen ipv intredelied
En dan de artiesten enzo ..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...