Terug naar overzicht
Bij ons is een er schoonheidssalon die een voorhuwelijksarrangement aanbied met massage, make-up, waxen, enz. Ik ga dit doen maar was zowiezo van plan om ze te laten waxen.Groetjes.
Hey,Ik laat mijn benen eigenlijk altijd waxen (net als mijn bikinilijn). Vroeger scheerde ik ook maar dan had ik na één dag al terug stoppeltjes en met te waxen blijven de haartjes toch enkele weken weg en komt er altijd maar minder terug. Door te waxen heb je ook geen stoppeltjes, het zijn zachte, lichtkleurige haartjes die terugkomen.Groetjes,Evelien
Dag Katrien, ik heb de scheermesjes afgezworen. Ik epileer alles van oksel tot tot benen zelfs bikini en verder ook. Véél gemakkelijker en haartjes blijven langer weg. 1 ferm nadeel : het is redelijk pijnlijk vooral de intiemere zone. Maar dat weegt niet op tegen de voordelen van langer haarvrij te zijn en geloof me voor mij kan dat tellen, ben zuiders type (ben een redelijke bosaap anders :)Waxen girl, doorbijten !
Ik ga voor de pijnloze methode en blijf bij het scheren!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
ik blijf toch ook bij mijn scheermesje hoor!!! Ik heb het zelf eens geprobeerd om mijn benen te waxen en ik mag er niet aan denken hoe zeer je moet afzien dan om je bikinilijn gedaan te krijgen!!!Je zal dan inderdaad wsl meerdere keren, of toch sneller, moeten scheren, maar liever 10 keer scheren dan 2 keer waxen en afzien!!!Misschien dat het ook wel wat afhangt of je inderdaad snel weer stoppels krijgt, maar als je je goed scheert en desnoods nog 's morgens zelf (haar iets langer laten groeien, dan heb je geen rode puntjes), dan moet je toch op zijn minst tot de dag of twee dagen erna kunnen! Bij mij is het eigenlijk maar nodig na een paar dagen, maar telkens als je doucht, kan je de stoppels ook bijscheren he, en dat is normaal gezien toch iets sneller dan na een aantal dagen...Els