TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ANNELIES
21-5-2010
|
24-7-2009 21:51:23
Hey, Ik ben afkomstig van St-Niklaas maar zou ook wel eens bij Lilian Claes willen gaan zien aangezien mijn schoonouders in de Kempen wonen, ik zou dus een bezoekje aan de winkel kunnen combineren met een familiebezoekje. Ben vorige week bij Le Chapeau in A'pen geweest, grote winkel en de vrouw die me geholpen heeft was heel vriendelijk, zeker niet opdringerig, heb er een heel mooi kleedje gezien maar ik wilde toch eerst nog eens verder kijken. Morgen heb ik een afspraak bij Couture Rachel in Temse en volgende week ga ik eens zien bij Het Bruidshuis in Merksem(das zonder afspraak) Veel succes! Groetjes
|
|
Krista
30-5-2009
|
24-7-2009 22:11:22
Hey Nathalie,
Ik heb vorig jaar mijn kleed gekocht bij Lilian Claes. Ik was vergeten een afspraak te maken maar ze hebben me toch onmiddellijk geholpen. M'n zus heeft daar ook een kleedje gekocht en m'n mama heeft haar outfit daar ook gekocht. Er moesten bij ons alle drie retouches gebeuren en dat was allemaal pico bello. De naaister zegt echt eerlijk haar gedacht en wij vonden dat heel belangrijk. Ik heb alleen maar hele goeie ervaring met die winkel. Veel plezier met de zoektocht naar de mooiste jurk!
Krista reeds 55 dagen gehuwd :)
|
|
Gitte
3-10-2009
|
24-7-2009 22:25:22
Hoi Nathalie,
Ik ben ook afkomstig uit de kempen en heb sinds enkele maanden mijn trouwkleed gevonden. Ik was als eerste bij Lilian Claes gaan kijken, maar was erg blij dat ik hier terug kon vertrekken! De vrouw die ons hielp was helemaal niet vriendelijk en bereidwillig + ik had vooraf gezegd wat ik mooi vond en wat niet en ze liet me telkens andere kleden passen zodat ik 'ambetant' werd van telkens te zeggen dat ik het niet mooi vond. Ik heb mijn kleed bij Cermo in Turnhout gevonden, hier waren ze veel vriendelijker en vinden ze het ook totaal geen probleem als je twijfelf of het allemaal niet goed weet.
Groetjes
Gitte
|
|
Anne
7-8-2009
|
25-7-2009 9:09:04
Hoi Nathalie,
als jij graag bij Lilian Claes langs gaat, gewoon doen zou ik zo zeggen. Je ziet het al aan de reacties op jouw berichtje. Er zijn er altijd die positief zijn en altijd die negatieve ervaringen hebben gehad. Over Cermo (waar ik heb gekocht) heb ik ook al slechte dingen gehoord zoals onvriendelijk, opdringerig enz. En net hetzelfde bij Lilian Claes dus ...
Als ik van jou was, ik ging gewoon eens langs en ik zou zelf zien of ze vriendelijk zijn of niet. Ok, ervaringen van iemand anders zijn leuk om te weten, maar je kan het best zelf oordelen en je niet te veel laten leiden door anderen.
grtjs Anne
|
|
Nathalie
14-5-2011
|
25-7-2009 9:58:55
Bedankt voor de reacties!
Ik ga er toch eens een kijkje nemen volgende week. Staat het mij niet aan, kan ik nog altijd ergens anders gaan kijken.
Groetjes, Nathalie
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
25-7-2009 13:25:25
Ik was er op 10 minuten buiten zonder ook maar één kleedje te passen. De vrouw die mij ging helpen was zo vreselijk ouderwets en ook niet erg vriendelijk. Maar ik heb mijn kleed bij Le Chapeau in Antwerpen gekocht en ik was daar heel tevreden hoewel er ook al veel negatieve reacties op kwamen. Iedereen zijn mening hè.
Veel succes!
|
|
annelore
19-9-2009
|
25-7-2009 18:17:36
Ik heb mijn trouwkleed bij Liliane Claes gekocht en ben er tot nu toe heel erg goed en vriendelijk geholpen geweest. Bij Cermo in Turnhout was het dan weer een flop omdat de verkoopster vond dat ik te dik was voor de meeste van hun jurken (ik heb maat 42...)
gewoon overal even binnenwippen en indien mogelijk een afspraak maken. je voelt vanzelf waar je je het meest op je gemak voelt! Succes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|