Terug naar overzicht
Komen normaal gezien niet eerst de getuigen en dan de bruidegom met zijn mama?Dan kan jij achteraan met je papa wachten en op het tweede nummer naar voor gaan. Ik zou het eerste lied wel wat inkorten, want anders wordt het te langdradig voor de mensen en gaan ze automatisch al naar achter zitten kijken.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ook al sta je achter een deur, je zal hem best kunnen horen denk ik. En anders de moderne toets, je komt eerst en dan pas je ventje hahaha ;-)
Ik heb net hetzelfde probleem. Het liedje dat voorzien was voor de suite en mijn bruidegom, wil ik voor geen geld missen dus heb ik voor de zoveelste keer de volgorde van de liedjes aangepast...gelukkig is de zangeres een heel goede vriendin van mij!Achteraan al in de kerk gaan staan is misschien een oplossing tenzij de mensen je nog niet gezien hebben. Ze gaan dan naar achter zitten te kijken en je toekomstige man gaat geen aandacht meer krijgen...bij mij hebben de mensen me al gezien want onze ceremoniemeester laat iedereen buiten wachten om ons te zien toekomen met de koets, dan gaat iedereen binnen gevolgd door suite, bruidegom en dan kom ik met mijn mama.groetjes,Ingenog 77dagen!
Ik denk, als je buiten achter de deur staat te wachten, je het wel gaat horen hoor! Tenzij het een heel grote kerk is misschien...