Terug naar overzicht
Een vriendin van mij is er geweest en vond de solden wel wat tegenvallen, weinig kleedjes in de solden.Groetjes
mijn ervaring met koonings, zorg dat je zeker een afspraak hebt en zorg dat ze zeker bevestigt wordt, heb er tot 2 maal toe gestaan, dat ze niets afwisten van men afspraak, hoewel ze bevestigt werd, ik raad aan om een week of twee op voorhand eens te mailen met de vraag of de afsrpaak zeker in orde is.groetjesik heb in januari geweest met de solden en toen was er ook neit heel veel, maar ze hebben er wel mooie stuks hangen
ben er deze week geweest en weet eigenlijk niet of er veel in solden was...voor mijn vriend had ik dan wel weer geluk!zagen een heeeeeeel mooi kostuum en was nog in solden ook!dus tja wij hebben ervan genoten. ;)voor een jurk daar in solden...denk niet dat er veel hing!maar geloof me er hangen prachtige jurken!xxx anna
kan mij iemand mij helpen,ik ben vandaag naar de beurs gegaan van koonings het was supper leukmaar heb geen enkel idee van hoeveel de kleedjes daar kosten kan iemand mij daar in helpen mvg kelly