Terug naar overzicht
Beste Niki,in onze feestzaal hebben wij geopteerd voor het drankenforfait, zowel aan tafel als tijdens het bal, gewoon uit gemakzucht hoor. Daarmee hoeven we ons hoofd niet te breken over het vraagstuk maar op dit forum las ik wel al reacties van pasgetrouwden die vonden dat het wel degelijk de moeite loonde om het reële verbruik te kiezen. Eerlijk gezegd denk ik dat het afhangt van de prijs van je drankenforfaits. Wij zitten aan 10 Euro/pers. voor het bal. Maar wanneer je met forfaits zit aan 15 of 18 Euro, dan zou een reëel verbruik wel eens veel interessanter kunnen zijn. Het grote voordeel van het drankenforfait is dat je van tevoren precies weet hoeveel je zal betalen en dat je dit bij een reëel verbruik niet weet vooraf.Wij houden niet zo van eventueel (onaangename) verrassingen bij de afrekening, vandaar onze keuze. Groetjes
Hoi Niki, Wat hebben jullie gekozen bij de Postiljon wat betreft drank? Wat was uiteindelijk jullie motivatie achter die keuze en hoe heeft het zich financieel geuit na het feest? Wij vieren ons huwelijk in de Postiljon binnenkort en hebben 135 gasten, buffet gekozen en zijn ook aan het twijfelen voor de drank. Kan u ons helpen?Mvg H&J
hey,een tijd geleden had ik hier ook prijs gevraagd. maar tot op heden nog gn reactie gehad. kan jij me misc vertellen wat jij van hun service vind en wat hun prijzen ong zijn? gTroetjes en bedankt!